Toch even een update, ik heb vanmiddag uiteindelijk toch nog mijn pakketje mogen ontvangen! Weliswaar niet binnen de door hen aangegeven levertijd, maar beter laat dan nooit. Het pakje was overigens wel lichtelijk beschadigd (ingescheurd), maar de spullen zijn gelukkig niet beschadigd.
Ondanks dat mijn bestelling uiteindelijk toch terecht is gekomen neem ik het hen niet in dank af dat ze nooit gereageerd hebben op de e-mails die ik gestuurd heb. Het had hen gesierd als ze even hadden laten weten dat ze het druk hadden (of wat voor reden dan ook), en dat daardoor de levering iets langer op zich kon laten wachten. In dit geval uiteindelijk niet zo’n probleem, maar ik wil niet weten hoe ze dan omgaan met retouren of klachten.
Waarom een track & trace nummer niet is verstrekt is me nog steeds niet duidelijk, het track & trace nummer staat wel op het pakketje. Dan had ik in ieder geval geweten dat het onderweg was en had ik het kunnen controleren.
Aangezien ik uiteindelijk mijn spullen heb gekregen vindt ik het niet nodig hun naam door het slijk te halen, aangezien het enige verwijt wat ik ze kan maken een gebrek aan klantvriendelijkheid is. De bestelling is immers (net) binnen de wettelijke termijn van 30 dagen geleverd en in hun voorwaarden staat aangegeven dat de opgegeven levertermijn slechts een indicatie is.
Voor degenen die het topic gevolgd hebben, mocht je geen telefoonnummer vinden op de website waar je kleding wil bestellen, ga dan niet blind op de aangegeven levertijd..