Wij hebben 'm ook: dierenwinkel!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:26 schreef Sorella het volgende:
Waar heb je dat ding vandaan ?
Nou het is meer dat hij meer mag eten (dat zit ook in zijn bakje) maar dat hij niet alles op eet, blijkbaar kan hij niet zoveel tegelijk op omdat hij normaal over de hele dag verspreid eet. Op de 3 momenten dat het bakje er staat eet hij steeds maar een klein beetje. Maar gisteren had hij wel alles op maar vanmorgen wilde hij niet eten. Gewoon nog een beetje wennen dus denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef JufMariska het volgende:
Super! Fijn dat het werkt. Dieethoeveelheden voer lijken erg weinig, ben ik met je eens, maar het is voor het goede doel! En vooral Joep heeft wel wat reserve toch? Denk ik met Siep ook altijd maar
Ik heb 'm voor 12 euro gehaald, wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:02 schreef Sorella het volgende:
Gevonden http://www.zooplus.nl/sho(...)al_spelletjes/135818
Ik heb hem gewoon bij de lokale dierenwinkel gehaald vandaag, ik was 13,95 kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:17 schreef Sorella het volgende:
Waar heb jij het gehaald, gewoon in de dierenwinkel ? en welke dan ?
Dat is Joep, maar niet recent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
sterilised is voor als ze gecastreerd zijn.
Ik heb die senses speelrail aan mijn broer gegeven voor zijn nieuwe kitten straks, die twee van mij deden er na 2 weken nog niets mee (stomme beesten)quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon bij de lokale dierenwinkel gehaald vandaag, ik was 13,95 kwijt.
Eeerst moest Nala er nog niet veel van hebben, vervolgens heb ik haar opgepakt bij dat ding gezet en heb ik het balletje een paar keer een tik gegeven.. dat is nu 10 minuten geleden en ze is nog steeds er mee bezig
Ik neem alles terug.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef shmoopy het volgende:
Die is met een maand of 9 gecastreerd, en geen grammetje aangekomen, dus het hoeft niet per se.
Of hij rent naar buiten en ligt vervolgens uren te chillen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik neem alles terug.
Donkey is snds deze post danig aangekomen.
Voor een wormenkuurtje moest ik even zijn gewicht weten dus ben ik met hem op de weegschaal gaan staan: 6 kilo.
Helló?!
Dat kán helemaal niet!
Beest krijgt niks anders te eten dan anders, dus ik vermoed dat hij ergens een eethuisje heeft en daar baal ik verdomme flink van.
Koop ik me arm aan dure brokjes, zit er ergens waarschijnlijk een oud vrouwtje goedbedoeld mijn prachtige zwarte gevaarte vet te mesten met godweetwatvoorrotzooi.
Ik heb de neiging hem binnen te houden voor een paar weken om te zien of ie dan afvalt, maar dat vind ik ook weer zo zielig.
What to do?
Briefje op hem plakken met 'niet voederen"? Geen idee wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik neem alles terug.
Donkey is snds deze post danig aangekomen.
Voor een wormenkuurtje moest ik even zijn gewicht weten dus ben ik met hem op de weegschaal gaan staan: 6 kilo.
Helló?!
Dat kán helemaal niet!
Beest krijgt niks anders te eten dan anders, dus ik vermoed dat hij ergens een eethuisje heeft en daar baal ik verdomme flink van.
Koop ik me arm aan dure brokjes, zit er ergens waarschijnlijk een oud vrouwtje goedbedoeld mijn prachtige zwarte gevaarte vet te mesten met godweetwatvoorrotzooi.
Ik heb de neiging hem binnen te houden voor een paar weken om te zien of ie dan afvalt, maar dat vind ik ook weer zo zielig.
What to do?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |