Begrijpelijk. Ik deed het, sóms, wel eens. Maar dan liever niet naar de winkels, die waren te ver weg. Ik deed dan ff een blokje om, stukje langs het meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Nou is de groentenboer aan de overkant van de straat, maar ik durf dat toch niet aan.
Zou ik wel doen. Maar ik ga ook naar de brievenbus 100 meter verder. Als kind slaapt, dan slaapt zequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Nou is de groentenboer aan de overkant van de straat, maar ik durf dat toch niet aan.
jep, 1:30 ongeveer. precies in t kwartiertje dat mn moeder nog ff met de was bezig wasquote:
overdag ook nog?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
jep, 13:30 ongeveer. precies in t kwartiertje dat mn moeder nog ff met de was bezig was
Ik ga nog niet eens beneden het vuil weggooien. Ik ben gewoon een bange poeperdsterquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Maar ik ga ook naar de brievenbus 100 meter verder. Als kind slaapt, dan slaapt ze
Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten
Ping
Nja ik heb soms niet echt een keus, bij oudste deed ik het ook absoluut nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga nog niet eens beneden het vuil weggooien. Ik ben gewoon een bange poeperdster.
Ik heb er niks mee te maken!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:12 schreef moussy het volgende:
Geef mij die zwarte piet maar hoor, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |