quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef ElisaB het volgende:
Dat heet versieren; dat doet de jeugd nou eenmaal
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig heb ik er 1 hier in de kooi die naar jou vernoemd is
Duidelijk wel de knapste van het stel, maar toch een vies beestquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
awwww hij kijkt zelfs net als jou![]()
[ afbeelding ]
Waar laat je ze? 14 mannen in een kamp!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Mn mannenratten zijn met 14 stuks, dus dat is soms oorvervovend zo met zn alle![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar laat je ze? 14 mannen in een kamp!.
Heb er zelf ooit twee gehad en ik vond het ook heel leuke diertjes inderdaad.
Succes met de voortplanting en dan ook weer foto's posten he?.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
Leuke kooi!!
Vind je ze niet erg stinken zo veel bij elkaar? Wij hadden er 6 en die moest ik al zo vaak schoon maken.
ik vind het wel meevallen, elke dag haal ik de plateautjes af, en 1 keer per week verschoon ik de kooi helemaal, en 1 keer per twee weken ook de tralie...1 ding scheelt..ze zijn bijna allemaal zindelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
Leuke kooi!!
Vind je ze niet erg stinken zo veel bij elkaar? Wij hadden er 6 en die moest ik al zo vaak schoon maken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat het vieze beesten zijn
Nee joh het zijn harstikke leuke,lieve,schone beestjes maar het ene dier moet je sneller verschonen dan de ander.Een baby 2 dgn in dezelfde luier laten stinkt ook maar zijn baby's dan vies?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat het vieze beesten zijn
foto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn penis is nog 200x knapper dan dat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een haat-liefde relatie met muisje-eliza ,dus ik mag zoveel klagen over ratten als ik wilquote:
Ik zal me inhouden vanaf nu en het elke 20 posts posten ok?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Al had je een liefdesrelatie met de paus, het is nogal irritant om elke 2 posts te moeten lezen dat ratten stinken en stom zijn.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden vanaf nu en het elke 20 posts posten ok?
heyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Wat is er mis met een schattig konijntje of een leuke kat/poes? Volgens mij vinden ook echt alleen vrouwen ratten leuk
Nope.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Wat is er mis met een schattig konijntje of een leuke kat/poes? Volgens mij vinden ook echt alleen vrouwen ratten leuk
aww sterkte!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef baniekje het volgende:
Een van mijn ratjes is vanmorgen over de rainbow bridge gegaan....Dat Gemma...
![]()
![]()
![]()
Ah, dat is de vervelende kant van ratjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef baniekje het volgende:
Een van mijn ratjes is vanmorgen over de rainbow bridge gegaan....Dat Gemma...
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |