Niemand. Dennis is in de Favela's in Rio. Supergaafquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Fascination het volgende:
Wie zijn er te gast?
Daar zit malware in.quote:
Een gebande user neem ik aanquote:
Waarom heb ik daar geen last van?quote:
Zit in de UI van dagdag als het goed is, maar die UI staat er nog steeds in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen last van?![]()
En hij stond toch op een site dat er niet aan geknoeid kon worden?
Ja. Maar de avatar van dagdag, die op een bepaalde site stond gehost, werd niet meer vertrouwd door sommige antivirus-programma's.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen last van?![]()
En hij stond toch op een site dat er niet aan geknoeid kon worden?
Maar dan haal je dagdag toch uit de OP?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Maar de avatar van dagdag, die op een bepaalde site stond gehost, werd niet meer vertrouwd door sommige antivirus-programma's.
BobbyB beheert nu de OP. Zijn pakkie-an.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar dan haal je dagdag toch uit de OP?
Die vuige Edenaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
BobbyB beheert nu de OP. Zijn pakkie-an.
Hihi zo'n groepje jongens uit Eindhoven dat eerst stomdronken moet zijn voordat ze de chicks aan durven te sprekenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Spuiten en slikken dacht ik aan door de TT!!!!111111
Maar Lloret wat een falers daar.
Iedereen daar vind zichzelf ook echt geweldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi zo'n groepje jongens uit Eindhoven dat eerst stomdronken moet zijn voordat ze de chicks aan durven te spreken.
Dan zie je wel echt goed hoe kankerlelijk Nederlanders ook zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iedereen daar vind zichzelf ook echt geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |