Nee niet eens. Ik heb een keer een poging gedaan het uit te leggen aan m'n moeder, maar die vond het niet echt interessant geloof ik.quote:
Nee China dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
In Californie gebruikte ze tot voor kort nog gaskamers. Wat een psycho land is het ook.
Gerookte zalm!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe. Ik ga voor Zalm, gebakken door mama
. Oh, en broodje Subway
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets goedkoops.Patatje pinda ofzo.
Welk deel?quote:
Dat begreep ik ook niet helemaal.quote:
Daar zijn de uitgevoerde executies staatsgeheim toch? Worden jaarlijks echt heel veel mensen tot de dood veroordeeld en gebracht. Op welke manier weet ik niet meer, maar alleen het aantal is al schokkend.quote:
Gegrilde Bips!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat past er op een stokbroodje [ afbeelding ]?
Ik ga voor een gebakken oortjequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gegrilde Bips!
[ afbeelding ]
Nu begin jij ook met die smilyquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat past er op een stokbroodje [ afbeelding ]?
Kan je lekker aan sabbelenquote:
Tvp.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wie weet er een leuk verjaardagscadeau?
Ik weet niets.
Ohja het is voor mezelf.
[ afbeelding ]
Die had je heul al.quote:
Een peddel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wie weet er een leuk verjaardagscadeau?
Ik weet niets.
Ohja het is voor mezelf.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar het was een herkenbaar probleem.quote:
FOK!mods?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ze kosten 50 dollar per dag heur ik net.
Ik had je profiel nog niet gechecktquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het was een herkenbaar probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |