Had het over mezelf, maargoed ben inderdaad niet de enigequote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle SV-haters mogen direct wegblijven uit dit topic. Zijn we ook meteen van dat gezanik af.
Kloptquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Had het over mezelf, maargoed ben inderdaad niet de enige.
Hoor je hem soms niet graag praten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub hopen dat Waterreus er niet is.²
Als er nou 1 zeikerd is ben jij het wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle SV-haters mogen direct wegblijven uit dit topic. Zijn we ook meteen van dat gezanik af.
Dan heb je zoveel geld. Schnabbel je overal bij, heb je geen geld voor een fatsoenlijke (wellicht roodgekleurde) kam.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef MJFM het volgende:
Jongens, wat zit er op Youri z'n hoofd in godsnaam??? Oh......het is z'n haar...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Youri zal net wel ff hebben liggen maffen op de SV redactie
Stevig, net als de Beuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt het nou zo of is die Vleminckx een beetje dikkig?
Ja en dat is erg chill aangezien ik hier geen tv heb. Maarja ze vergeten hem nogal eens aan te zetten. Laatste uitzendingen van het vorige seizoen ook alquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben ze normaal gesproken wel een livestream dan?
Zeg wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt? Gegrilde aubergine gevuld met kofta?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van Loo vind ik sowieso een hele goede keeper.²
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt? Gegrilde aubergine gevuld met kofta?![]()
²
Was het maar waar. Nee, zit nu met een bord heerlijke Harrira (Marokkaanse soep).quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt? Gegrilde aubergine gevuld met kofta?![]()
²
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eijkelkamp heeft een aparte enorme neus.
Dat mag er ook wezen hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nee, zit nu met een bord heerlijke Harrira (Marokkaanse soep).²
Denk het wel. Die gast zit sowieso alle media te F5en de hele dagquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Joop nu de telefoon pakken en bellen?
Dat heeft hij volgens mij altijd, ik heb hem nooit kunnen betrappen op een verhaal of zin dat af is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Warhoofd Yuri weet even niks, heeft ie een jetlag ofzo?
Censuur in Enschede.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk het wel. Die gast zit sowieso alle media te F5en de hele dag
dat dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
Youri zijn haar zit wel tofjes
Kheb wel wat beters te doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees je eens in:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Reken er maar op dat Joopie de sportbijlage van de TCTubantia van morgen al heeft gelezen om hem te checkenquote:
En dan verbeterd ie het zelf nog als ie dat nodig vindtquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Joopie de sportbijlage van de TCTubantia van morgen al heeft gelezen om hem te checken
hierzo:quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan verbeterd ie het zelf nog als ie dat nodig vindtpropaganda ftw
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Kopbal het volgende:
Joop belt zelf even op, wat een paupervent is het toch ook
quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij heeft zijn keel schorgeschreeuwd met die spreekkoren tegen Ten Hag en Rutte;)
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Kopbal het volgende:
Joop, hou je lippen eens van je blackberry.
best welquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Damzkieee het volgende:
Oei, Twente genaaid bij deze constructie lijkt me
Dat zeg ik. Die gasten hebben Joop te grazen genomen lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij Inter lachen ze ballen uit hun broek.
Joop.
Nou, ik zou wel blij zijn als Arnautovic terug komt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Damzkieee het volgende:
Oei, Twente genaaid bij deze constructie lijkt me
Ja joh, lekker gemotiveerd die man ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel blij zijn als Arnautovic terug komt.²
iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ook priceless dat ie zegt: ''ja ik weet eigenlijk niet hoeveel wedstrijden, euh 7 denk ik"
Sjek doet er alles aan om de schijn op te houden.quote:
je ziet z'n bek schuimenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sjek doet er alles aan om de schijn op te houden.
Ja, ik wil dat ze het hebben over de Suar die eindelijke banden van de Moun heeft bekeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke genoeg geluld over Fredje & Co. Over naar Ajax graag.
Echt hè? Ik wou het net zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef wolferl het volgende:
Doekles
Hij houdt het lang vol.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sjek doet er alles aan om de schijn op te houden.
Denk ook dat Joopie het zelf ook liever niet kwijt wilde, aangezien hij met deze constructie gewoon gepwnd isquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
iddals er iemand is die het weet is hij het wel.
waarschijnlijk wil Inter het niet precies naar buiten hebben zodat er geen focus op gelegt wordt door de buitenwacht.
Ik zei vorige week al: ze proberen uit alle macht van hun Ajax-imago af te komenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Makaay geeft Vlaar een b*tchslap in zijn gezicht tijdens het overhandigen van de aanvoerdersband.²
Na zijn wissel ging het wel veel beter. Feit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een kutwissel. Hij deed niets slecht.
Vitesse werd met de minuut slechter. Feit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Na zijn wissel ging het wel veel beter. Feit.
Lol dat dacht ik ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Makaay geeft Vlaar een b*tchslap in zijn gezicht tijdens het overhandigen van de aanvoerdersband.²
idd. technisch gezien is Arnautovic gewoon op proefquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk ook dat Joopie het zelf ook liever niet kwijt wilde, aangezien hij met deze constructie gewoon gepwnd is
Omdat Bos alleen maar wissels inbracht die het slecht deden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Na zijn wissel ging het wel veel beter. Feit.
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef Paul het volgende:
Komt die vervelende piep nou uit mijn tv of uit de studio
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Kopbal het volgende:
Zei hij nou kleine kuttekop van een Blatter?
Gelukkig die piep kwam dus door het programma, dacht serieus dat m'n tv kapot wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Toad het volgende:
ff snel europa, dan kunnen we naar het hoofdgerecht: Ajax.
irritante piep trouwens
Lekker man!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, Studio Joop. Gezellig.
* pakt moeders overheerlijke truffels bij![]()
²
Jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig die piep kwam dus door het programma, dacht serieus dat m'n tv kapot was
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:30 schreef wolferl het volgende:
leuk, ze kakelen al 50 minuten lang over Twente, PSV en Feyenoord.
Maar Ajax komt niet eens (eventjes) voorbij.
Calimero.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:30 schreef wolferl het volgende:
Ja maar Jack heeft niet zo veel met Ajax.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:30 schreef wolferl het volgende:
Idd, beproeft recept bij de ijshockey.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen camera op de doellijn.Een chip graag.
Ben nog zoekende. Ze moet in ieder geval een overheerlijke tajine kunnen voorschotelen. Verder kunnen mijn onderbroeken ook een goede wasbeurt gebruiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker man!
Nog niet aan de vrouw? Vind maar ééns een vrouw vandaag de de dag die het niet erg vind dat je zoveel voetbal kijkt.²
Ach meisjes van 17 vinden dat ook niet erg hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker man!
Nog niet aan de vrouw? Vind maar ééns een vrouw vandaag de de dag die het niet erg vind dat je zoveel voetbal kijkt.²
Mijn vriendin zat te zeiken dat ze per se Studio Sport moest kijken, terwijl ik godverdomme alle goals al 10x op EL gezien hadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker man!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nog zoekende. Ze moet in ieder geval een overheerlijke tajine kunnen voorschotelen. Verder kunnen mijn onderbroeken ook een goede wasbeurt gebruiken.
Ik ben kritisch, dat wel ja.![]()
²
Ja, dat zeker. Succes in Somalië.quote:
Studio Ajax EinezienEInz!1!!!1quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaa Luis kwam even in beeld. Zagen jullie dat? Een stukje Ajax.
Heb je vorige week niets gezien in de grachten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben nog zoekende. Ze moet in ieder geval een overheerlijke tajine kunnen voorschotelen. Verder kunnen mijn onderbroeken ook een goede wasbeurt gebruiken.
Ik ben kritisch, dat wel ja.![]()
²
Jep.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef Kopbal het volgende:
Straks komt die van Zwaanswijk, 4 wedstrijden schorsen
Waarom negeren ze de Godenzonen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
Het negeren van Ajax wordt nu wel heel genant
Goud hé?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat te zeiken dat ze per se Studio Sport moest kijken, terwijl ik godverdomme alle goals al 10x op EL gezien had
AUquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zwaanswijk sowieso drie wedstrijden.
Neuh kwaliteitsspelerquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mertens kan alweer in de verkoop?
Hahahahahahahaahahahquote:
Wat dacht je van FC Utrecht hee, die staan gewoon 2e, nog niets over gehoordquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
Het negeren van Ajax wordt nu wel heel genant
Anders leg je ff de grap uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahah
Hij raakt altijd de lat.²
En AZ, toch nog de regerend kampioen. ajax was maar 3de hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat dacht je van FC Utrecht hee, die staan gewoon 2e, nog niets over gehoord
Schandalig inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Damn right. Tijd besteden aan de eeuwige middenmotor is kostbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, sorry. De paal ook inderdaad.quote:
Sjek heeft m'n topic gelezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
Utrecht aan de leiding, ok het is officieel Ajax wordt compleet genegeerd
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef StarGazer het volgende:
"Utrecht aan de leiding he?" Ze staan onder Ajax droeftoeter
Maar het woord Ajax spreken we maar niet meer uit
Ja die kostte mij vanmiddag ook al mijn koteletjequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:40 schreef rubbereend het volgende:die polonaise bij NAC achter de rolstoel aan
![]()
VI inhoud maar met alleen de presentatoren van studio voetbalquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ehehe geen Ajax en geen AZ
Ze moeten echt alle wedstrijden afgaan met korte flitsen, zoals ze bij VI wel doen.
Jawel, een beeld dat ricky suarez lichtjes aan de haren trok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Silenus het volgende:
Hééé, geen Ajax, nu heb ik een uur voor niks gekeken.
En in het eindfilmpje zat ook 020quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jawel, een beeld dat ricky suarez lichtjes aan de haren trok.
Prachtig. Hoewel als dit te vaak voorkomt halen ze de schade later wel in met een paar Ajaxspecials.quote:
De koploper is dan ook totaal onrelevant en oninteressant na 2 speelrondes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
0,0 aandacht voor de koploper is gewoon schandalig, of het nou Ajax is of een ander team.
Nee gast, ze willen van het Ajax-imago af. Begrijp dat danquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Prachtig. Hoewel als dit te vaak voorkomt halen ze de schade later wel in met een paar Ajaxspecials.
Volgende week is Utreg koplopert man man man moet je dan eens opletten studio Utregquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De koploper is dan ook totaal onrelevant en oninteressant na 2 speelrondes.
True, op dit moment is er eigenlijk nog niks over Ajax te zeggen. Het zal volgende week wel anders zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heracles koplopertquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgende week is Utreg koplopert man man man moet je dan eens opletten studio Utreg
Nee ,dit was interessantquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Krijg bij het zien van reportage alleen maar een grotere afgunst van de doodstrafquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
Hmf. Nu maar weer SBS6 kijken.
Studio Voetbalquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
0,0 aandacht voor de koploper is gewoon schandalig, of het nou Ajax is of een ander team.
Ik ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Krijg bij het zien van reportage alleen maar een grotere afgunst van de doodstraf.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat viel er voor interessants over Ajax - RKC te vertellen
Vitesse - Feyenoord was interessant natuurlijk?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat viel er voor interessants over Ajax - RKC te vertellen
Nouja, ze hebben het alleen over de zogenaamde vete tussen Makaay en Been gehad, wat op zich nog wel nieuwswaarde heeft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vitesse - Feyenoord was interessant natuurlijk?_!!
Piepen over 9 tegen 12.. En vooral door zijn eigen wangedrag..quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef Scorpie het volgende:
van den Bergh blijft een mooi mannetje.
Bijzonder zeg dat Ajax weet te winnen van de promovendus, dat had echt niemand verwacht. Bijzonder dat RKC nog een keer scoorde?quote:
Bijzonder dat Jol goede wissels toepaste. Dat is vorig seizoen toch wel anders geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bijzonder zeg dat Ajax weet te winnen van de promovendus, dat had echt niemand verwacht. Bijzonder dat RKC nog een keer scoorde?
Het is niet bepaald bijzonder dat iemand tactisch beter is dan Bassiequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bijzonder dat Jol goede wissels toepaste. Dat is vorig seizoen toch wel anders geweest.
Ja, maar daar kun je het altijd nog wel over hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bijzonder dat Jol goede wissels toepaste. Dat is vorig seizoen toch wel anders geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |