Tja, het is een mooie vrouw. Maar om haar af te rekenen op een paar minuten waarin ze duidelijk doodnerveus is (zie de vlekken in haar nek) en de reacties hier lijkt me ook niet bepaald van diepgang getuigen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vooruitziende blik... we gaan niks opsteken van deze aflevering... En zoals hier uit de reacties wel blijkt, Carice kan alleen maar een beetje mooi zitten doen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:43 schreef Mister1977 het volgende:
Wow wat een special effect! Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:43 schreef Mister1977 het volgende:
Wow wat een special effect! Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
Vooralsnog wel onderbouwd met wat ik tot dusver gezien heb. Mocht dat veranderen dan ben ik niet bang mijn conclusie te herzien... Maar ik hou het bij gekeuvel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, het is een mooie vrouw. Maar om haar af te rekenen op een paar minuten waarin ze duidelijk doodnerveus is (zie de vlekken in haar nek) en de reacties hier lijkt me ook niet bepaald van diepgang getuigen.
Dat zal wel meevallen. Zij kent de Nederlandse/amerikaanse filmwereld beter dan menig ander. Wellicht als het gesprek meer die kant opgaat de boel wat losser wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
Misschien heeft Carice niet genoeg meegemaakt (te jong) om een leuke zomergast te zijn.
Ghihihh. Ik zat in het verkeerde topic...quote:
Mensen beoordelen op hun gedrag als klein kind, dat is pas het toonbeeld van intelligentie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef waxmask het volgende:
Fan van Zeg eens AAA![]()
![]()
![]()
En daarna mensen beoordelen of ze Theo En Thea snapten...JA we hebben een slimkees in Zomergasten deze avond...
Wel verwacht, jammer dat het tot nu toe wordt bevestigd. Ik ben maar gestopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:50 schreef cultheld het volgende:
Ik schrik van het lage niveau tot nu toe.
Mensen die tegenslagen op hun pad zijn tegengekomen, vind ik het meest interessant.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Zij kent de Nederlandse/amerikaanse filmwereld beter dan menig ander. Wellicht als het gesprek meer die kant opgaat de boel wat losser wordt.
echt schattig he?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:50 schreef golfer het volgende:
Erotische dromen over Paul de Leeuw. Ach gossie, meissie toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |