Als je met een duidelijk plan komt en je maakt goede afspraken moet je toch afgelevert krijgen wat in jouw hoofd zit ? Tenzij je moeite hebt om je ideeen uit te leggen cq met grafische progjes te kunnen uitwerken.quote:Stel het is achteraf toch niet zoals je het in je hoofd had?
Ik had toevallig een wijnkastje van stijgerhout. Mijn ouders hebben een deel van het meubilair op maat laten maken. Roestvrijstalen banden met stijgerhout o.a.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Budah het volgende:
Gelukkig is mijn vriendin aardig bedreven in dergelijke programma's (als grafisch ontwerper) dus dat is wel redelijk duidelijk. Heb je zelf ook steigerhout staan? Zo ja, wat?
Foto?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Nero22 het volgende:
We hebben sindskort een tuintafel van steigerhout, laten maken bij *knip*
Enige wat ik erover kan zeggen is dat het doet wat het moet doen.
Nou ja, op het moment is het donker hè.quote:
140 Euro ? best prijzig voor iets wat eruit ziet als de tafel van een hutnegerquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja, op het moment is het donker hè.![]()
Dit is hem in elk geval:
[ afbeelding ]
Morgen kan ik wel een foto maken denk ik.
Het is dan ook wat duurzamer dan die witte plastic tafels van de Aldi die je altijd op campings ziet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
140 Euro ? best prijzig voor iets wat eruit ziet als de tafel van een hutneger
Plus heel 'hip'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het is dan ook wat duurzamer dan die witte plastic tafels van de Aldi die je altijd op campings ziet.
eigelijk is het spot goedkoop. Het hout kost pratisch niks, maar ik denk dat je toch wel een stoef uurtje of 2-3 bezig bent het in elkaar te zetten. Tel daar de btw bij op en het is bijna voor niks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
140 Euro ? best prijzig voor iets wat eruit ziet als de tafel van een hutneger
is dat kant en klaar gekocht of zelfbouw?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef Nero22 het volgende:
Van boven:
plaatjes
Ja, die rood/bruine strepen die je ziet zijn de jaloezieën.
Zo gekocht bij een mannetje in Noordwijk volgens mij. Zie die link die ik eerder ook gaf:quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
is dat kant en klaar gekocht of zelfbouw?
Ze zijn prima te schuren/schaven. Ik zou dat dan wel zelf doen want voor de werkuren betaal je, het hout kost vaak niet zo heel veel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
eigelijk is het spot goedkoop. Het hout kost pratisch niks, maar ik denk dat je toch wel een stoef uurtje of 2-3 bezig bent het in elkaar te zetten. Tel daar de btw bij op en het is bijna voor niks.
ps, is dat steigerhout eigelijk te schaven? ik wil van die planken voor een terras gebruiken (nieuwe planken) maar die dingen zijn zo ruw als de neten. Moet ik ze echt zelf gaan schuren of ze ook glad verkrijgbaar ?
Dank voor de foto's. Ziet er goed uit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef Nero22 het volgende:
Van boven:
[ afbeelding ]
Van voorkant:
[ afbeelding ]
Ja, die rood/bruine strepen die je ziet zijn de jaloezieën.
Volgens mij is deze tafel 80x180 en kostte dan ook waarschijnlijk ¤139, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Budah het volgende:
[..]
Dank voor de foto's. Ziet er goed uit!
Wat is de afmeting van de tafel? Is dit er zo een van 139 euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |