abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:01:27 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71744424

Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 32,7 miljoen

Trainer/coach
Steve McClaren

Assistenten
Kees van Wonderen
Alfred Schreuder

Voorzitter
Joop Munsterman

Tenues seizoen '08/'09

Vorig Deel
FC Twente #42 Time to make history

Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Rood hart

Openingspost

Blaise

[ Bericht 46% gewijzigd door Dos37 op 10-08-2009 14:30:41 ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:32:04 #2
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71745565
D'r had toch meer ingezeten vanmiddag.

En tja, die spandoeken...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_71748121
Die spandoeken hadden van mij niet gehoeven.

En Bosschker, heeft een aantal goede reddingen verricht, maar maakt, in mijn ogen, toch weer een fout waardoor psv terug in de wedstrijd komt
Цой жив
pi_71749176
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef Zwoerd het volgende:
Die spandoeken hadden van mij niet gehoeven.

En Bosschker, heeft een aantal goede reddingen verricht, maar maakt, in mijn ogen, toch weer een fout waardoor psv terug in de wedstrijd komt
Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV. De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:44:57 #5
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71749518
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV. De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
mooi verwoord
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71753365
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV.
Over de gehele wereld komt het regelmatig voor de een Trainer kiest voor een staf en spelers die hij goed kent. Dan weet je namelijk precies wat je binnenhaalt, is de kans op een miskoop een stuk kleiner.

En dat achter de rug om polsen van spelers, wat moet ik me daarbij voorstellen? Vergeet niet dat Rutten al de door jouw genoemde spelers een stuk beter heeft gemaakt. Het zou best goed kunnen dat hij regelmatig contact heeft gehouden met bepaalde spelers, dan is het natuurlijk niet vreemd dat hij gewoon even polst of spelers eventueel interesse hebben. Als het smeriger gespeeld zou zijn dan had Joop ook vast en zeker anders gereageerd en misschien wel contact opgenomen met bepaalde instanties, zeker als je ziet hoe hij al handelde in de zaak Ten Hag en andere 'soaps'. Die blijft dan echt niet zo kalm als er echt smerig spel gespeeld wordt.
quote:
De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
Sowieso kun je bij FC Twente niet zo heel veel krediet opbouwen heb ik het idee, je wordt daar al redelijk snel als Judas afgeschilderd.

Bij andere clubs zou je krediet niet zo snel verspeeld zijn als je 12 jaar (en meer dan 300 wedstrijden) in het eerste hebt gespeeld, de beker wint als trainer, in 2 jaar tijd je club van de 14e plek naar de voorronde CL loodst en de basis legt voor enkele miljoenentransfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 10-08-2009 10:50:38 ]
pi_71754120
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:11 schreef Blawh het volgende:

Sowieso kun je bij FC Twente niet zo heel veel krediet opbouwen heb ik het idee, je wordt daar al redelijk snel als Judas afgeschilderd.
Dat dus. Die spandoeken zijn gewoon zo kansloos.
pi_71755517
quote:
Over de gehele wereld komt het regelmatig voor de een Trainer kiest voor een staf en spelers die hij goed kent. Dan weet je namelijk precies wat je binnenhaalt, is de kans op een miskoop een stuk kleiner.
Dat zal mij voor wat de spelers betreft eerlijk gezegd ook een zorg zijn, d'r moet toch voor betaald worden. En weg gaan ze toch. Dat het over de hele wereld gebeurt zegt overigens nog niet dat iets goed is of niet. Of dat ik het er mee eens moet zijn.
quote:
En dat achter de rug om polsen van spelers, wat moet ik me daarbij voorstellen? Vergeet niet dat Rutten al de door jouw genoemde spelers een stuk beter heeft gemaakt. Het zou best goed kunnen dat hij regelmatig contact heeft gehouden met bepaalde spelers, dan is het natuurlijk niet vreemd dat hij gewoon even polst of spelers eventueel interesse hebben. Als het smeriger gespeeld zou zijn dan had Joop ook vast en zeker anders gereageerd en misschien wel contact opgenomen met bepaalde instanties, zeker als je ziet hoe hij al handelde in de zaak Ten Hag en andere 'soaps'. Die blijft dan echt niet zo kalm als er echt smerig spel gespeeld wordt.
Rutten heeft het werk waar hij erg goed voor betaald kreeg idd goed gedaan. Met achter de rug om polsen bedoel ik constant lopen te bedelen bij ex-spelers om toch met hem mee te gaan. Van Gaal pakt het wat dat betreft een stuk chiquer aan, en dan is dat nog geen eens een zogenaamde clubman. Joop praat trouwens helemaal niet veel over interne zaken. Het was in het geval Ten Hag dan ook Aldo van der Laan die dit naar buiten bracht, waarna Joop zelfs nog heeft geprobeerd Ten Hag's imagoschade beperkt te houden door het af te doen als iets zakelijks. Iets wat hij bij Elia bijv. ook deed. Over het algemeen brengt hij alleen naar buiten of iets rond is of niet, geen details.
quote:

Bij andere clubs zou je krediet niet zo snel verspeeld zijn als je 12 jaar (en meer dan 300 wedstrijden) in het eerste hebt gespeeld, de beker wint als trainer, in 2 jaar tijd je club van de 14e plek naar de voorronde CL loodst en de basis legt voor enkele miljoenentransfers.
En dat heb je mis. Vennegoor gaat naar PSV en wordt 3 jaar later nog toegezongen. Culina gaat naar PSV en wordt ook toegezongen, maar dan anders. Heeft allemaal met de manier van weggaan te maken. Zelfs Elia wordt na z'n uitspraken nog het beste gegund, omdat hij in ieder geval altijd eerlijk is geweest. Het is gewoon zo dat iemand die op wat voor manier dan ook aan de club komt daarop aangesproken wordt.Zou het zelf niet anders willen zien.

Wat er bij andere clubs gebeurd zal mij verder een zorg zijn trouwens. Je in de bek laten schijten puur omdat iemand een bepaalde status heeft, of denkt te hebben pas ik voor. Juist als zolang in het eerste gespeeld hebt, getraind hebt en je eigenlijk je hele carriëre aan de club te danken hebt, zou je van zo iemand wat meer clubgevoel verwachten.
pi_71755860
quote:
Nah, wat een bullshit... Ik heb Kennedy Bakircioglü na zijn vertrek richting Ajax een staande ovatie zien krijgen van het gehele stadion toen Ajax in Enschede speelde.
En dan heb ik het nog niet eens over de eerbetonen toen Boschker en van Halst hetzelfde gebeurde.

En dat ging notabene over een overstap naar Ajax . .

Dat Rutten hier iets steviger aangepakt wordt, is dan ook puur vanwege zijn handelswijze na zijn vertrek.
I was an atheist until I realized I was God
pi_71756452
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef Solstice1 het volgende:
Dat zal mij voor wat de spelers betreft eerlijk gezegd ook een zorg zijn, d'r moet toch voor betaald worden. En weg gaan ze toch. Dat het over de hele wereld gebeurt zegt overigens nog niet dat iets goed is of niet. Of dat ik het er mee eens moet zijn.
Nee, maar het is wel verklaarbaar dat je voor het materiaal dat je kent.
quote:
Rutten heeft het werk waar hij erg goed voor betaald kreeg idd goed gedaan. Met achter de rug om polsen bedoel ik constant lopen te bedelen bij ex-spelers om toch met hem mee te gaan.
Heb je hier ook voorbeelden van?

Bovendien staat dit toch niet in verhouding met z'n verdiensten voor de club. 12 seizoenen en meer dan 300 wedstrijden in Twene 1, de Amstel Cup in 2001 en Twente in 2 jaar van de 14e naar de 2e plek loodsen. Om het nog niet eens te hebben over zijn aandeel in miljoenendeals van Twente.
quote:
Van Gaal pakt het wat dat betreft een stuk chiquer aan, en dan is dat nog geen eens een zogenaamde clubman.
Dat vind ik niet te vergelijken. Voordat van Gaal naar Bayern ging had de club al o.a. Gomez (30 miljoen) en Tymoschuk gekocht, laat nu net op die posities de meest interessante spelers van AZ rondlopen. Die waren daardoor al geen optie meer. Bovendien is Bayern een absolute topclub, niet te vergelijken met de clubs waar Rutten heeft gewerkt.
quote:
Joop praat trouwens helemaal niet veel over interne zaken. Het was in het geval Ten Hag dan ook Aldo van der Laan die dit naar buiten bracht, waarna Joop zelfs nog heeft geprobeerd Ten Hag's imagoschade beperkt te houden door het af te doen als iets zakelijks. Iets wat hij bij Elia bijv. ook deed. Over het algemeen brengt hij alleen naar buiten of iets rond is of niet, geen details.
Robbie Wielaert, Ten Hag, Cisse, etc. Allemaal zaken waarover Joop echt wel een woordje heeft gedaan in de media.
quote:
"We zijn gekke Henkie niet. Erik staat nog bij ons op de loonlijst en dan kan hij niet zomaar ergens anders op het veld gaan staan" "Het zal wel uitlopen op een arbitragezaak. Het is een gepasseerd station dat hij naar PSV gaat, maar er moet wel keurig een transfersom worden betaald."
Dat was gewoon een pesterijtje, komop zeg. Zoveel heisa voor een contract dat minder dan een maand later zou aflopen.
quote:
En dat heb je mis. Vennegoor gaat naar PSV en wordt 3 jaar later nog toegezongen. Culina gaat naar PSV en wordt ook toegezongen, maar dan anders. Heeft allemaal met de manier van weggaan te maken. Zelfs Elia wordt na z'n uitspraken nog het beste gegund, omdat hij in ieder geval altijd eerlijk is geweest. Het is gewoon zo dat iemand die op wat voor manier dan ook aan de club komt daarop aangesproken wordt.Zou het zelf niet anders willen zien.
Joop die mekkert op Wilkshire die niets anders dan gebruikt maakt van een clausule, Wielaert die als Judas afgeschilderd wordt terwijl hij ook alleen maar gebruik wil maken van afspraken waarmee de club mondeling akkoord was. Cziommer die uitgefloten wordt, El Ahmadi die tijdens 1 mindere wedstrijd in het Twente shirt afgeslacht werd.

En Cullina werd toegezongen, was hij daarvoor al niet verguisd en afgeschilderd als 'Arrogante Dingo'? Hem werd verweten dat hij respectloos was tegenover de club waar hij zoveel aan had te danken, FC Twente. Dan is het een beetje hypocriet om zelf zo te reageren richting Rutten vind ik.
quote:
Wat er bij andere clubs gebeurd zal mij verder een zorg zijn trouwens. Je in de bek laten schijten puur omdat iemand een bepaalde status heeft, of denkt te hebben pas ik voor. Juist als zolang in het eerste gespeeld hebt, getraind hebt en je eigenlijk je hele carriëre aan de club te danken hebt, zou je van zo iemand wat meer clubgevoel verwachten.
Nogmaals, een paar spelers proberen over te halen valt toch in het niet bij al zijn prestaties?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, wat een bullshit... Ik heb Kennedy Bakircioglü na zijn vertrek richting Ajax een staande ovatie zien krijgen van het gehele stadion toen Ajax in Enschede speelde.
En dan heb ik het nog niet eens over de eerbetonen toen Boschker en van Halst hetzelfde gebeurde.

En dat ging notabene over een overstap naar Ajax . .
Toen was Ajax nog geen obsessie voor veel Twente supporters. Nu schijnt Ajax opeens de aartsrivaal te zijn van een aanzienlijk deel van jullie aanhang, al is er gelukkig nog een groot deel dat wel beschikt over een gezond portie Twentse nuchterheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 10-08-2009 12:16:06 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:54:06 #11
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_71757716
Heb de OP weer een beetje aangepast zou mooi zijn als de huidige banner zou worden vervangen met deze

pi_71757732
4 punten
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_71758763
Jullie moeten op zoek naar een nieuwe keeper en naar een vervanger voor N' Kufo.
Noot noot.
pi_71760636
Zaterdag ADO en de week erop RKC... als Twente een beetje in goede doen is, moeten er 10 punten uit 4 wedstrijden volgen en hebben we een prima start iig
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:27:43 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71760766
Hulde voor de spandoeken trouwens.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:32:07 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71760883
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef poehej het volgende:
Heb de OP weer een beetje aangepast zou mooi zijn als de huidige banner zou worden vervangen met deze

[ afbeelding ]
Ik heb hem erin gezet.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie moeten op zoek naar een nieuwe keeper en naar een vervanger voor N' Kufo.
Het is gewoon even wachten tot Luuk de Jong fit is, ik verwacht als Kufo slecht speelt dat dan de Jong er wel in komt. Een zelfde soort spits.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:56:12 #17
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71761563
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
boschker zag er niet goed uit idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 10 augustus 2009 @ 15:04:44 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71761825
Mja, wordt volgens mij echt wel tijd dat Michailov eerste doelman bij Twente wordt, maar wie moet Kufo vervangen dan? De Jong?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:09:43 #19
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71761952
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, wordt volgens mij echt wel tijd dat Michailov eerste doelman bij Twente wordt, maar wie moet Kufo vervangen dan? De Jong?
De Jong, Osei of Ruiz misschien?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:18:21 #20
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71762173
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

De Jong, Osei of Ruiz misschien?
Van de huidige selectie, De Jong sowieso.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71763315
Ruiz die langs de zijlijn een actie maakt !

*hobbel* ingooi.
* bal over de grond aangespeeld krijgt en voet net iets te veel van de grond optilt; ingooi.

Hopelijk komt die wat in zn spel en ritme, want nu kan die me nog niet echt bekoren.

En ik zag iemand in een Fred R. Judas 110% Anti Fred R. fietsen. Het is dat die te zwaar was en er deukgevaar was voor de auto, anders zou je zo iemand toch proberen aan te tikken. Wat een aap. Beetje respect kan wel vind ik. Die spandoeken waren opzich nog wel redelijk ludiek te noemen.
pi_71763396
Er zat weinig ludieks achter toch? Maar zo'n shirt is wel echt het toppunt van triestheid.
pi_71764413
Heb Luuk de Jong nog nooit zien spelen? Wat voor een type spits is het?
Noot noot.
pi_71765010
Deze week even kaarten halen voor Feyenoord-uit Kon alleen niet opmaken uit het nieuwsbericht of het nou een bus- of treincombi wordt...
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:15:52 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71765212
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze week even kaarten halen voor Feyenoord-uit Kon alleen niet opmaken uit het nieuwsbericht of het nou een bus- of treincombi wordt...
buscombi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')