Goed omschrevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
Spijt me zeerquote:
He's got a point.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Hmm.. Dr. Phil zei laatst daar iets over schiet mij te binnen
Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
wat hij/zij zegt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef _LotT het volgende:
zoenen en verder is vreemdgaan
fantaseren niet
Mooi gezegd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
I agree.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Dat wil zeggen dat hij uit ervaring spreektquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Zoenen en seks vind ik vreemdgaan
flirten, dansen met het andere geslacht (mits niet te intiem) NIET.
En Dr Phil heeft geen recht van spreken. Die moraalridder is zelf ook vreemdgegaan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
eerst dacht ik ja wat daar staatquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Pffff stel je even aan zeg! Daar blijkt uit dat je totaal niet zelf verzekerd bent als je al zo snel boos zou worden. (of je hebt een te zielig klein kort lontje)quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als m'n vriendin naar een andere jongen kijkt word ik soms al kwaad.
goed puntquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |