staat hier helemaal los van.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Laat je host hun firewall maar eens fatsoenlijk configureren, want daar zit dan zeker weten een fout in.
Je pakt het verkeerd aan. Als je een goed (sterk) wachtwoord gebruikt en je site wordt ook na een wijziging van het wachtwoord tóch weer gehackt, dan is dat een indicatie dat één of meer van de computers die je voor het updaten van je site gebruikt is besmet en je FTP wachtwoorden doorstuurt naar de hackers. Lees hier maar even hoe dat kan. Dát probleem (die besmetting van je PC) moet je dus eerst oplossen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
ww is net aangepast... maar het ww is geen ww wat je dmv een prog makkelijk kraakt.
Maar er bestaat dus niet zoiets als een htaccess bestand hiervoor?
editquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je pakt het verkeerd aan. Als je een goed (sterk) wachtwoord gebruikt en je site wordt ook na een wijziging van het wachtwoord tóch weer gehackt, dan is dat een indicatie dat één of meer van de computers die je voor het updaten van je site gebruikt is besmet en je FTP wachtwoorden doorstuurt naar de hackers. Lees hier maar even hoe dat kan. Dát probleem (die besmetting van je PC) moet je dus eerst oplossen.
neequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
Goeie vraag, even volgen. Momenteel ben ik gelukkig nog vrij gebleven van dergelijke perikelen, maar wie weet wat me te wachten staat.
Misschien off-topic, maar zitten jullie allemaal bij de zelfde host?
Nee, dat regel ik zelf..quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
Goeie vraag, even volgen. Momenteel ben ik gelukkig nog vrij gebleven van dergelijke perikelen, maar wie weet wat me te wachten staat.
Misschien off-topic, maar zitten jullie allemaal bij de zelfde host?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |