abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3884613
Kent iemand deze band? Het is een beetje rock/indie achtig, maar dan met rare psychedelische orgelgeluiden en zo erin. Ik heb het idee dat ze minder bekend zijn dan ze verdienen.. als je nieuwsgierig bent, luister dan eens de nummers "Walking with Thee" en "The Second Line" (bekend uit de Levis reclame).
pi_3897554
Het einde van The Second Line is echt geweldig.. Jammer dat dat hele nummer volgens de enige mp3 die ik kon vinden maar 3 minuten duurt ofzo.. Hm, de rest ook maar eens luisteren dan
  zaterdag 9 november 2002 @ 14:50:45 #3
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6711567
Een schopje naar boven maar... Ondertussen zijn we 1 gehypte CD van Clinic verder, er zullen nu wel meer mensen zijn die bekend zijn met het werk van deze Indiegroep.
Ik vind de groep zelf best aardig (zelfs al slaan ze de plank nog af en toe wel eens mis), maar als je luistert naar nummers als Walking with Thee en The Second Line dan heb je het toch wel over een unieke sound... Misschien niet helemaal eenieders kopje thee, maar origineel zijn ze wel.
pi_6718787
Grappig dat juist dit topic precies gekicked wordt als ik Fok weer eens lees
Ik heb het eerste album van Clinic inmiddels uit de tweedehands platenbakken gevist, maar laten liggen - alleen The Second Line (veel te kort!) maakte echt indruk.. Tweede cd nog niet gehoord
  zaterdag 9 november 2002 @ 23:55:05 #5
13973 ranja
image means nothing
pi_6718991
Ik heb ze op Lowlands gezien, ergens in 2000 geloof ik?
M'n broer was er erg enthousiast over maar ik vond het niet echt bijzonder. En inderdaad erg korte nummers, meeste duren maar 2 en halve minuut ofzo. Hoeft niet erg te zijn maar bij hun lijkt het op zitten ze nog in een opbouw en ineens boem klaar.
Ik vond ze een beetje lijken op Yo la tengo maar die doen wel veel lange nummers... die hoor ik dan liever.
pi_6720010
heb ze ooit is gezien gloof ik.. waarschijnlijk was dat op london calling en uh ja dat was wel goed maar kan me er niet veel van herinneren alleen dan dat we zeiden van goh dit is best goed.
pi_6720599
Ik ken maar een nummer van ze. "Walking with Thee". Fantastisch nummer. Ga binnenkort maar eens de (?) cd van ze checken!
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')