Voor het eerst dus dat SCH blij is met een tegendoelpunt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Doen ze het weer bij de NOS laten zien dat norstrand de 1-0 naakt. Voordat de goal gemaakt is
Zou ik ook niet doen, dit moesten we nog terughebben voor die 2 x in reservetijd van vorig seizoen. Ik was wel weer blij met ons spel en we hadden net iets teveel pech.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik zag hem toevallig staan toen ik dit topic opende. Vond het wel een leuke om alsnog te quoten.
we hebben onverdiend gewonnen, maar daar zeg ik geen sorry voor.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor het eerst dus dat SCH blij is met een tegendoelpunt?
VVV has bought two new Japanese players, you know who?quote:Op zondag 13 september 2009 21:16 schreef Jeroen_L het volgende:
Wanneer stopt de NOS eens met die Honda onzin. 3 weken geleden was het in de intro nog "FC Honda tegen FC Groningen", vandaag was het in dezelfde intro "VV Honda tegen Heracles".
Het ergste is nog; die Japanners geloven het ook nog aangezien het (blijkbaar) gewone namen zijn in Japan.quote:Op zondag 13 september 2009 21:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
VVV has bought two new Japanese players, you know who?
No..
Suzuki and Toyota
...Suzuki and Toyota?
Vinden ze prachtig daar bij de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |