Wat een stuurlui hebben we in Nederland tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef Prosac het volgende:
Wat een top scheidsrechterlijk korps hebben wij toch
Omdat de commentator het roept? Ik vind de commentatoren vanavond weer erg aanwezig en partijdig. Die bij Fey-Twente moet wel een tukker zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef need2009 het volgende:
[..]
Echt wel, als dat geen penalty meer is tegen dingsdag, weet ikhet ook niet meer.
Ik had die pingel in elk geval gegeven aan Amoah.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een stuurlui hebben we in Nederland toch
Och ja tuurlijk, SCH vond het geen penalty. Sorry hoor gast, maar het niveau van de scheidsrechters is echt bar en boos. Dat ziet zelfs een neutrale supporter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een stuurlui hebben we in Nederland toch
Shit happens, geen must voor ons.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Groningen vorig seizoen![]()
![]()
geen eens europees voetbal kunnen halen.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had die pingel in elk geval gegeven aan Amoah.
Welke bedoel je van vanmiddag of vanavond. Die van vanmiddag was duidelijk voor feyenoord.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de commentator het roept? Ik vind de commentatoren vanavond weer erg aanwezig en partijdig. Die bij Fey-Twente moet wel een tukker zijn.
Absoluut, en beter dan luinge, ook al ken ik je niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, ik ben dus een betere scheidsrechter op dat moment dan Braamhaar.
Nee, je bent een Groningen fan en een kutmodquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, ik ben dus een betere scheidsrechter op dat moment dan Braamhaar.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je bent een Groningen fan en een kutmod
Zolang deze woorden van jou komen weet ik hoe serieus ik ze moet nemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Netjes voor een 42-jarigequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aissati fantastisch langs die supporters.
Een hele blije kutmod nu.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |