Ze speelden tegen zowel NAC als Ajax helemaal niet slecht, totdat de 0-1 viel. Toen viel het compleet weg. Met Berg was het niet veel beter gegaan denk ik, als de rest zo ontzettend matig speelt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zei voor het seizoen al dat ze niks voorstellen zonder Berg (alsof je daarvoor Nostradamus moet heten) en toen werd ik nog uitgelachen door Groningen fanboys
SCH heeft de biografie van moeder Theresa gelezenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het als het journaal. Soms is er veel nieuws en worden belangrijke dingen wat onderbelicht, soms is er minder nieuws en krijgen wat minder belangrijke dingen veel aandacht. Zo is het leven. We moeten het voetbal niet belangrijker maken dan het is. Het is een algemeen sportporgramma voro iedereen. En juist nu iedereen die dat wil de wedstrijden ook live kan zien, vind ik het allemaal wel prima zo.
Ik sprong mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En wie niet springt bij kk utreg-sparta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |