quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp.
Nee dus.. het is iets van grote zakenmeneren.....quote:
Ik dacht dat het een kinderspeeltje was, maar dan nogquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Nee dus.. het is iets van grote zakenmeneren.....
Ik heb die foto zelf gemaakt, gisteren in de winkel. Niks aan geshopt. Komt zo van mijn telefoon af.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Je kunt wel heel duidelijk zien dat dit er gewoon in is gefotoshopt zeg....
wat een matig topic.
Wat een hippietroep, je kunt die dingen zelfs kopen......quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb die foto zelf gemaakt, gisteren in de winkel. Niks aan geshopt.
eerst swaffelen voor gebruikquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wat een hippietroep, je kunt die dingen zelfs kopen......![]()
http://www.doyoupoken.com/PokenWeb/corporate/buy.jsf
eh, nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Je kunt wel heel duidelijk zien dat dit er gewoon in is gefotoshopt zeg....
wat een matig topic.
Amersfoort?!?! Mag dat wel van de biblebelt-sgp'ers?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
Via google kom ik een andere foto tegen, dezelfde poster:
[ afbeelding ]
Ik vind dat best wel sexistisch klinken.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel sexistisch klinken.
Hey, geilerd van me, zullen we even lekker gaan poken?![]()
![]()
En dan lekker wentelteefjes bakken met je nieuwe swaffelijzer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel sexistisch klinken.
Hey, geilerd van me, zullen we even lekker gaan poken?![]()
![]()
Whehehehequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
En dan lekker wentelteefjes bakken met je nieuwe swaffelijzer.
Ik denk ook dat daar de fout zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef IkBenOzan het volgende:
Volgens mij dachten ze 'hip' te zijn door swaffel te gebruiken
Ik heb al een jailbait gevonden op de swaffelhyves.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
is er al een swaffel hyves voor al die kinderen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb al een jailbait gevonden op de swaffelhyves.
http://me-manonn.hyves.nl/?&pageid=B52N2QE8XHWS8KK0S
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik vind dan wel dat ze beter een ander woord ervoor konden verzinnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
Ze bedoelen met swaffelen in dit geval het tegen elkaar aan houden van die figuurtjes, stop de usbstick van het figuurtje van de ander in je pc en hop je hebt de gegevens van je swaffelaar zoals Email, Mobiele nummer, MSN, Hyves, Twitter, Facebook, Sugababes, Superdude... etc etc..
Wel handig voor in de club als ik een spange chimaid zie. Ff mijn ding tegen die van haar en hopla zonder gestotter heb ik haar msn
quote:is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp.
No shit Sherlockquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
Ze bedoelen met swaffelen in dit geval het tegen elkaar aan houden van die figuurtjes, stop de usbstick van het figuurtje van de ander in je pc en hop je hebt de gegevens van je swaffelaar zoals Email, Mobiele nummer, MSN, Hyves, Twitter, Facebook, Sugababes, Superdude... etc etc..
Wel handig voor in de club als ik een spange chimaid zie. Ff mijn ding tegen die van haar en hopla zonder gestotter heb ik haar msn
hot damn!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Swaffel ik driekeervoornixquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja so?quote:
En dat moet een probleem zijn?quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:58 schreef NoFidea het volgende:
PATSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Voor mij wel jaquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Uiteraard, even uitnodigen om vriendjes te worden.
Verloren zielquote:
Dat bedoel ikquote:
Er zijn mensne die van alles een probleem willen makenquote:
Ik wil van Hertum niet achter mij aan krijgen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Er zijn mensne die van alles een probleem willen maken
Ik zie het probleem er niet van in, boven de 10 hebben ze toch een eigen mening?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Er zijn mensne die van alles een probleem willen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Je bent nog triester als je het gebruikt als je 18+ bentquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Personen onder de 18 jaar moeten echt wegblijven van Poken.
*kuch*Marcel Roubos?*kuch*quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent nog triester als je het gebruikt als je 18+ bent
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Poken is heel populair onder de pennenlikkers hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Die is toch getrouwd met Tim Kuik?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil van Hertum niet achter mij aan krijgen hoor
Klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Die is toch getrouwd met Tim Kuik?
Hij schijnt binnen een dag al de hele collectie te hebben besteld:quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Whehehehehequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij schijnt binnen een dag al de hele collectie te hebben besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij schijnt binnen een dag al de hele collectie te hebben besteld:
[ afbeelding ]
Dat dus, die domme mensenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ze probeerden swaffelen vast als nieuw woord te introduceren om dat product bekendheid te geven, maar die mensen hebben zodanig onder een steen geleefd dat ze niet wisten dat het al bestond.
gefixed voor je, voordat de advocaten van Adobe achter je aankomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Je kunt wel heel duidelijk zien dat dit er gewoon in is bewerkt met Adobe® Photoshop® software zeg....
wat een matig topic.
Ja, ik was d'r al bang voor...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus over een tijdje zien we basisschoolkids met elkaar swaffelen?
Hoop het niet zeg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus over een tijdje zien we basisschoolkids met elkaar swaffelen?
ff swaffelen?quote:
* Ploertendoder Poke-ding pakt en daarnaa Lub_ya ermee swaffelenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Nepthys het volgende:
Hoi, swaffelen?
-Ja, leuk
*haalt poken uit broekzak*
-*haalt lul uit broek*
euh...![]()
-
Zal het dan niet met tieten gaan dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:
Wanneer wordt nou eigenlijk de swaffel-variant voor meisjes uitgevonden en hoe zou dat in z'n werk gaan, rekken ze dan eventjes hun lippen een meter uit en maken ze er een soort zweep van ?
Dat zal mij in ieder geval niks verbazenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Djeez het volgende:
Ik vind het niet kunnen. Als het kabinet terug is van twee maanden zomerreces, zal Bas van der Vlies hier gelijk kamervragen over stellen.
* Lub_ya Poke-ding ook pakt en Ploertendoder laat swaffelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder Poke-ding pakt en daarnaa Lub_ya ermee swaffelen
Damn, dat is pas gheyl![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Nepthys het volgende:
Hoi, swaffelen?
-Ja, leuk
*haalt poken uit broekzak*
-*haalt lul uit broek*
euh...![]()
-
"Het heeft wel iets intiems."quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:32 schreef Mirjam het volgende:
http://www.swaffelen.nl/play.php?vid=172
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |