quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle McDrives zijn toch minstens tot 12u open?
Ik heb geen idee, ik kom er normaal alleen op zondagochtend wel eens voor ontbijtquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle McDrives zijn toch minstens tot 12u open?
Wil je met je vet stoere ride nog even wat chikkies hosselen vanavond?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen idee, ik kom er normaal alleen op zondagochtend wel eens voor ontbijt
Op de site van de mac staat er toch ook een telefoonnummer bij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom er normaal alleen op zondagochtend wel eens voor ontbijt
Mijn "ride" is een 207 vol met reclame van het bedrijf waar ik werk, dus stoer issie nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wil je met je vet stoere ride nog even wat chikkies hosselen vanavond?
Hm? Nou?
WTF? Jij hebt (had?) toch zo een sjiek hendige Delta Integrale?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:32 schreef vosss het volgende:
Mijn "ride" is een 207 vol met reclame van het bedrijf waar ik werk, dus stoer issie niet
Bijna, ik heb een Delta, maar geen Integrale, de mijne is een Nuovo Delta HPE 2.0 16v HF Turbo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
WTF? Jij hebt (had?) toch zo een sjiek hendige Delta Integrale?
Thanks, maar die zooi vreet ik allemaal niet. Gewoon 2 hambuger menuutjes voor mij vanavondquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, eet smakelijk alvast.
Die Big Tasty is wel okay.
En de bitterballen ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |