Klopt, ik ben/was er niet bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef PalmRoyale het volgende:
De Jouster Merke en bijbehorende kermis zijn net zo leuk als een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving
Daar ben ik ook niet hoor.quote:dus wij gaan zometeen naar Kamasutra, dat is veel leuker.
je kan morgen altijd nog!quote:Op zondag 26 september 2010 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, ik ben/was er niet bij.
[..]
Daar ben ik ook niet hoor.
De groeten ! Het kost tegenwoordig ¤2,50 per rit. Dat vind ik echt veel te duur.quote:
Al maanden jaquote:en je bent je rubberen kip kwijt ?!
psst morgen eurodagquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
De groeten ! Het kost tegenwoordig ¤2,50 per rit. Dat vind ik echt veel te duur.
[..]
Al maanden jaDe poten begonnen in te scheuren en ik wou niet dat dat ding op de snelweg plotseling z'n eigen weg zou gaan. Dus ik heb het beest even de poten af gerukt en in de kliko gedonderd.
klopt!quote:Op zondag 26 september 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
Vroeger was een ritje F2,50 en op piekendag F1,00. Alles is dus 2,20371 keer zo duur geworden in 10 jaar.
jep.. was prima te kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef 2cv het volgende:
En het vuurwerk knalt weer de lucht in. Dat kan ik nog steeds gratis zien.
hm zou kunnen ja.. alleen k dacht dat de zware last op rijplaten staat..? hooguit met wegslepen dat t een modderbad wordtquote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef 2cv het volgende:
Weggezakte vrachtwagens op de Sinnebuorren morgen.
wel een camera mee nemen dan he :pquote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef 2cv het volgende:
Ik ga morgen even kijken. Heb wel eens gezien dat zelfs een buldozer een vrachtwagen er niet uit kreeg.
Goede tip !quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wel een camera mee nemen dan he :p
import dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:41 schreef Mistaken het volgende:
Mijn ouders zijn al een paar weken woonachtig in Joure.
Alleen Fries ? Ik kan alle talen verstaan. Ik snap het allen niet altijd ...quote:
precies!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alleen Fries ? Ik kan alle talen verstaan. Ik snap het allen niet altijd ...
Tuurlijk is het zinvol om deze omhoog te trappen!quote:» Er is al 49 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |