Kijk kinderen, een fanboy.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef vosss het volgende:
Die kuttorrents aan de kant zetten en nooit meer gebruiken en overstappen naar Usenet
Ja maar, ik ga dinsdag op vakantie. Dan ga ik geen abo meer nemen op Ewekaquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef vosss het volgende:
Die kuttorrents aan de kant zetten en nooit meer gebruiken en overstappen naar Usenet
down for server upgrades staat er.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Het was mij ook opgevallen. Censuur kan blijkbaar in Nederland.
My ass. Daar geloof ik dus niks van.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
down for server upgrades staat er.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar, ik ga dinsdag op vakantie. Dan ga ik geen abo meer nemen op Eweka
Het is maar net waaraan je gewend bentquote:
Mij ook, alleen gaat het dan niet om TS, maar om jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme man, het blijft me keer op keer verbazen wat voor flikker TS is.
TS> jij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme man, het blijft me keer op keer verbazen wat voor flikker TS is.
En jij koopt alles eerlijk? of ben je nog zo'n ouderwetse Kazaa-lutser?quote:
Downloadenquote:
Jaaah, ik heb hemquote:
Naks.quote:
Dat ie iets aan z'n stem heeft met z'n gejankquote:
NZB searcher -> zoeken -> nzb downloaden -> openen met newsleecher -> wachtenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
NZB searcher -> zoeken -> nzb downloaden -> openen met newsleecher -> wachten
Torrent searcher -> zoeken -> torrent downloaden -> openen met torrent programma -> langer wachten
Hmmz
Ja nadat je eerst een hele zooi hebt uitgevogeld zoals welke client goed is, wat NZB bestanden zijn, wat par bestanden zijn, welke search engines goed zijn, wat je login is, of je wel/niet moet betalen en hoe, (tenzij je het geluk hebt gehad dat iemand je een handleiding heeft gegeven ala binaries4all. Torrents hebben geen handleiding nodig. ).quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
NZB searcher -> zoeken -> nzb downloaden -> openen met newsleecher -> wachten
Vertel eens knul, waarom vind jij mij een flikker?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mij ook, alleen gaat het dan niet om TS, maar om jou
Ja, maar download wel 3 keer zo snel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:53 schreef Convergence het volgende:
[..]
Ja nadat je eerst een hele zooi hebt uitgevogeld zoals welke client goed is, wat NZB bestanden zijn, wat par bestanden zijn, welke search engines goed zijn, wat je login is, of je wel/niet moet betalen en hoe, (tenzij je het geluk hebt gehad dat iemand je een handleiding heeft gegeven ala binaries4all. Torrents hebben geen handleiding nodig. ).
Usenet is erg snel maar het systeem is hopeloos verouderd.
Nou zeg, eenmalig een wizard doorlopen om je gegevens in te voeren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:53 schreef Convergence het volgende:
[..]
Ja nadat je eerst een hele zooi hebt uitgevogeld zoals welke client goed is, wat NZB bestanden zijn, wat par bestanden zijn, welke search engines goed zijn, wat je login is, of je wel/niet moet betalen en hoe, (tenzij je het geluk hebt gehad dat iemand je een handleiding heeft gegeven ala binaries4all. Torrents hebben geen handleiding nodig. ).
Als je LTS-zwakstroom doet is dat misschien moeilijk, maar verder ben je er zo met een Usenet-client, FTD, en QuickPar, WinRAR heb je ook al nodig bij torrents.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:53 schreef Convergence het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van die public trackers afgaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar download wel 3 keer zo snel.
En daarbij, 9 van de 10 torrents hebben te weinig seeders enzo.
Mits je daar een premium-account heb, anders is dat bagger.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
Sowieso moet je albums van megaupload/rapidshare/badongo/zshare/mediafire/etc. afhalen.
Waar zegt hij dat het moeilijk is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je LTS-zwakstroom doet is dat misschien moeilijk, maar verder ben je er zo met een Usenet-client, FTD, en QuickPar, WinRAR heb je ook al nodig bij torrents.
adressen en poorten van de server krijg je van je usenetprovider, nou als je die niet kan copy/pasten in je usenet-client moet je wellicht eens de triangel gaan bespelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |