Waarschijnlijk dat ie een fictieve baan tegen een fictief salaris krijgt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef _Arthur het volgende:
Nou, ben benieuwd wat het fictieve antwoord van de fictieve HR van je fictieve werkgever is!
Lelijke mag ook zelfsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef Basp1 het volgende:
Kun je een foto maken van een lekkere HR snol anders geloof ik het niet.
Succes morgenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:17 schreef DRA het volgende:
[..]
Ok. Dan heb ik a.s. dinsdag geen gesprek met personeelszaken.
Ze hebben DRA in quarantaine gezet denk ik.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef Deamobile het volgende:
Vraag me ook wel af wat HRM bij jullie gedaan heeft ivm preventie van de Mexicano griep
Je hoort er niets meer van iigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze hebben DRA in quarantaine gezet denk ik.....
.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Je hoort er niets meer van iig
Gelukkig wel ja, anders zag het er slecht uit voor de wereld. Mensen met jou instelling moeten we niet teveel hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:09 schreef DRA het volgende: mensen zoals ik zijn moeilijk te vinden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:09 schreef DRA het volgende:
... en mensen zoals ik zijn moeilijk te vinden.
De slechtste grap tot nu toequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:09 schreef DRA het volgende:
... en mensen zoals ik zijn moeilijk te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |