Dank je wel. Dan ga ik gewoon volgende week naar de HRM van de andere organisatie en lekker veel eisen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pak je huidige werkgever op de vetgedrukte tekst. Je mag dan wel toegezegd hebben om te blijven maar de voorwaarde was dat je huidige werkgever alles biedt wat de andere partij ook biedt. Dus als de tegenpartij meer biedt verandert de zaak. Gewoon tegen elkaar opbieden, dat heet handel drijven. Take it or leave it.
Doe dat. Dan zien we je volgende succestopic daarna wel weer verschijnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan ga ik gewoon volgende week naar de HRM van de andere organisatie en lekker veel eisen.
Succes. dan kunnen ze daar meteen zeggen dat je kansloos bent en beter ergens anders naar toe kunt gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan ga ik gewoon volgende week naar de HRM van de andere organisatie en lekker veel eisen.
Zoiets heb ik vorig jaar ook geprobeerd. Het resultaat was alleen dat ik nu een andere baan heb.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Ze hebben gewoon een contract op tafel gelegd. Ik heb ze wel aangegeven dat ik met meerdere partijen om de tafel zat, en niks ging garanderen. Maar met dat contract had ik een goeie stok achter de deur om met m'n eigen werkgever te gaan praten. En ze waren maar wat graag bereid om die leaseauto en loonsverhoging te geven.
Ok. Dan heb ik a.s. dinsdag geen gesprek met personeelszaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:12 schreef karr-1 het volgende:
DRA is een enorm grote fantast met hilarische topics, die natuurlijk geen enkele basis van waarheid hebben.
Dat schept natuurlijk ook hoge verwachtingen bij hen die je gemakkelijk je kop kan kosten als je ze niet waar kan maken. Als ze je letterlijk binnen willen kopen, doen ze dat net zo gemakkelijk met een vervanger na je proeftijd..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef DRA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:17 schreef DRA het volgende:
[..]
Ok. Dan heb ik a.s. dinsdag geen gesprek met personeelszaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |