1MB?quote:
Is moeilijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan beperk je de snelheid van de download toch, zodat er nog wat overblijft voor normaal internet
WHEHEHEHE.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Alt_Gr het volgende:
e-mail lezen via SMTP? Dacht dat SMTP het protocol was voor uitgaande e-mail![]()
En ja.. sloeber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alt_Gr is een neurd.
Download dan de mini.iso en installeer via het internet... (scheelt een hoop download)quote:
Ik dacht ook dat het POP3 was, maar dit bewijst maar weer dat TS leeft in de omgekeerde wereldquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:38 schreef rihago het volgende:
sinds wanneer gebruik je het SMTP protocol om mail te lezen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef Uro het volgende:
[..]
WHEHEHEHE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alt_Gr is een neurd.
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:33 schreef Uro het volgende:
Klacht en tevens samenvatting: Ik ben iets groots een het downloaden, waardoor mijn internetverbinding wordt dichtgetrokken. (TS is een sloeber en heeft een 4mbit/1mbit verbinding.)Nu probeer ik mijn e-mail te lezen via SMTP en dat is dus tenenkrommend traag.
Post? Wat is dat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ubuntu ook op schijfje bestellen, dan krijg je het met de post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |