abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:55:09 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71738950
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb je vaak met bekeerlingen, dat ze nogal doorschieten en juist voor die hele zichtbare uitingen gaan en nogal evangelisch worden.
Wij als Moslims juichen dat juist toe. Ik heb een hele goede vriend. Vroeger heette hij Bas, tegenwoordig gaat hij als Redouan door het leven. Heerlijk. Zien we graag.

Hij is al 15 jaar Moslim en sinds een aantal jaren getrouwd met een Marokkaanse. Leuk nieuws? Zeker, vooral als je in ogenschouw neemt dat zijn baard van een degelijk formaat is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:57:24 #102
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71739007
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij als Moslims juichen dat juist toe. Ik heb een hele goede vriend. Vroeger heette hij Bas, tegenwoordig gaat hij als Redouan door het leven. Heerlijk. Zien we graag.

Hij is al 15 jaar Moslim en sinds een aantal jaren getrouwd met een Marokkaanse. Leuk nieuws? Zeker, vooral als je in ogenschouw neemt dat zijn baard van een degelijk formaat is.

²
Tering wat kan jij een onzin lullen serieus
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71739009
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:46 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Oh, ja, want tenslotte is Nederland een strenge Islamitische gemeenschap welke daarnaast ook nog eens een dictatuur is. Wat is dat nu weer voor vergelijking?
Een vergelijking tussen twee religies die allebei behoorlijk intolerant kunnen zijn.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:58:57 #104
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71739047
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Je hoeft het dan ook niet te begrijpen, het is haar keuze. Al besluit ze elke dag clownsschoenen te dragen, wat heeft een ander daar mee nodig ?
Nee zeker, maar vervolgens doet ze wel semi- verontwaardigd dat ze door anderen uitgelachen en beschimpt wordt. Als er hier echt sprake is van bedreiging dan is dat een slechte zaak hoor, maar ik kan de aversie -zeker daar in die christelijke dorpen- wel begrijpen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71739059
quote:

[..]

²
Wat is dit voor een kutreactie?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:59:24 #106
13462 BansheeBoy
pi_71739063
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef Slappy het volgende:

[..]

Tering wat kan jij een onzin lullen serieus
We zijn een 11 jaar geleden samen op bedevaart geweest, tijdens de Ramadan. Nog steeds als we samenkomen hebben we het er over. Het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Donald Duck held zondag 9 augustus 2009 @ 19:01:08 #107
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71739102
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kutreactie?
Subtiel trollen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_71739126
quote:

[..]

²
Het aantal bekeringen van Nederlanders tot de Islam neemt inderdaad toe.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:02:10 #109
13462 BansheeBoy
pi_71739136
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Subtiel trollen
Nee joh, het is echt waar allemaal. Vanwege privacy redenen kan ik net geen foto's plaatsen.
Ik weet nog goed dat hij bij het zien van de Moskee in Madinah en Mekka duidelijke ontroerd uit zijn ogen keek. Dat zijn de dingen die het leven zo mooi maken.

²
pi_71739145
Christenen reageren toch net zoals BSB als ze iemand bekeerd hebben. So what?
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:02:22 #111
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71739146
Haha, 17, die wilde papa boos maken of indruk maken op een hippe loverboy.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:07:32 #112
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71739304
Een puber die wat doorslaat in het afzetten tegen ouders/sociaal netwerk. Als je daar bent opgegroeid en je opeens met een sluier gaat lopen en in de krant gaat staan is het wel duidelijk:

Overigens, als een oud-klasgenoot van mij opeens met een baard loopt en met een keppeltje op kijk ik hem ook spottend aan
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:09:47 #113
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71739373
En als je een attention whore bent, of Moslima wordt en een sluier gaat dragen, of openlijker homo wordt en een roze, diep uitgesneden strak t-shirt gaat dragen, verdien je het immers,

OM BEDREIGD, BESPOT EN GEHAAT TE WORDEN!!1! WANT DIT IS TENSLOTTE NETERLANT OPEN JE OGGEEN!!!1!!

Zoiets?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:14:54 #114
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71739530
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:
En als je een attention whore bent, of Moslima wordt en een sluier gaat dragen, of openlijker homo wordt en een roze, diep uitgesneden strak t-shirt gaat dragen, verdien je het immers,

OM BEDREIGD, BESPOT EN GEHAAT TE WORDEN!!1! WANT DIT IS TENSLOTTE NETERLANT OPEN JE OGGEEN!!!1!!

Zoiets?
Is haar kant van het verhaal...... Uitgaand van de achtergrond van dat meisje dat opeens zulk afwijkend gedrag vertoont lijkt het me nogal ver gaan om er automatisch van uit te gaan dat ze het helemaal waarheidsgetrouw weergeeft.

Wat is naroepen? Als mijn oud klasgenote die al jaren om aandacht zit te zeiken tijdens lessen opeens zo rondloopt zou ik ook wel een opmerking maken over de kleding. Ik lees niets over openbare verbrandingen of iets dergelijks volgens mij
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:16:40 #115
248844 Bowlingbal
pi_71739595
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Is haar kant van het verhaal...... Uitgaand van de achtergrond van dat meisje dat opeens zulk afwijkend gedrag vertoont lijkt het me nogal ver gaan om er automatisch van uit te gaan dat ze het helemaal waarheidsgetrouw weergeeft.

Wat is naroepen? Als mijn oud klasgenote die al jaren om aandacht zit te zeiken tijdens lessen opeens zo rondloopt zou ik ook wel een opmerking maken over de kleding. Ik lees niets over openbare verbrandingen of iets dergelijks volgens mij
Hatemails. Staat in de OP.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:17:02 #116
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71739609
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We zijn een 11 jaar geleden samen op bedevaart geweest, tijdens de Ramadan. Nog steeds als we samenkomen hebben we het er over. Het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.

²
Onzin, je bent zelf net 12. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die van de basisschool af is van die prutswerkjes als jij afleverd.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:18:46 #117
13462 BansheeBoy
pi_71739652
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Onzin, je bent zelf net 12. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die van de basisschool af is van die prutswerkjes als jij afleverd.

²
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:19:49 #118
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71739693
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hatemails. Staat in de OP.
Wel vreemd dat er geen quote bijstaat is het niet? Hatemail als in
quote:
Het is een grote zonde om bij onze kerk weggaan en moslim worden?
of meer als:
quote:
Ik hoop dat je morgen dood neervalt
Ik zet mijn geld in op de eerste, ik denk dat een moslim die christen wil worden zulke dingen ook wel af en toe zal meemaken
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:20:08 #119
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71739704
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
LOL
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:22:05 #120
248844 Bowlingbal
pi_71739772
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wel vreemd dat er geen quote bijstaat is het niet? Hatemail als in
[..]

of meer als:
[..]

Ik zet mijn geld in op de eerste, ik denk dat een moslim die christen wil worden zulke dingen ook wel af en toe zal meemaken
Is het eerste een hatemail? Wat probeer je nu te bagetalliseren?

Is het nog steeds haar schuld dat zij hatemails krijgt?
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')