Wij als Moslims juichen dat juist toe. Ik heb een hele goede vriend. Vroeger heette hij Bas, tegenwoordig gaat hij als Redouan door het leven. Heerlijk. Zien we graag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb je vaak met bekeerlingen, dat ze nogal doorschieten en juist voor die hele zichtbare uitingen gaan en nogal evangelisch worden.
Tering wat kan jij een onzin lullen serieusquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij als Moslims juichen dat juist toe. Ik heb een hele goede vriend. Vroeger heette hij Bas, tegenwoordig gaat hij als Redouan door het leven. Heerlijk. Zien we graag.
Hij is al 15 jaar Moslim en sinds een aantal jaren getrouwd met een Marokkaanse. Leuk nieuws? Zeker, vooral als je in ogenschouw neemt dat zijn baard van een degelijk formaat is.²
Een vergelijking tussen twee religies die allebei behoorlijk intolerant kunnen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, ja, want tenslotte is Nederland een strenge Islamitische gemeenschap welke daarnaast ook nog eens een dictatuur is. Wat is dat nu weer voor vergelijking?
Nee zeker, maar vervolgens doet ze wel semi- verontwaardigd dat ze door anderen uitgelachen en beschimpt wordt. Als er hier echt sprake is van bedreiging dan is dat een slechte zaak hoor, maar ik kan de aversie -zeker daar in die christelijke dorpen- wel begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoeft het dan ook niet te begrijpen, het is haar keuze. Al besluit ze elke dag clownsschoenen te dragen, wat heeft een ander daar mee nodig ?
Wat is dit voor een kutreactie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij als Moslims juichen dat juist toe. Ik heb een hele goede vriend. Vroeger heette hij Bas, tegenwoordig gaat hij als Redouan door het leven. Heerlijk. Zien we graag.
Hij is al 15 jaar Moslim en sinds een aantal jaren getrouwd met een Marokkaanse. Leuk nieuws? Zeker, vooral als je in ogenschouw neemt dat zijn baard van een degelijk formaat is.²
We zijn een 11 jaar geleden samen op bedevaart geweest, tijdens de Ramadan. Nog steeds als we samenkomen hebben we het er over. Het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tering wat kan jij een onzin lullen serieus
Het aantal bekeringen van Nederlanders tot de Islam neemt inderdaad toe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, het is echt waar allemaal. Vanwege privacy redenen kan ik net geen foto's plaatsen.quote:
Is haar kant van het verhaal...... Uitgaand van de achtergrond van dat meisje dat opeens zulk afwijkend gedrag vertoont lijkt het me nogal ver gaan om er automatisch van uit te gaan dat ze het helemaal waarheidsgetrouw weergeeft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:
En als je een attention whore bent, of Moslima wordt en een sluier gaat dragen, of openlijker homo wordt en een roze, diep uitgesneden strak t-shirt gaat dragen, verdien je het immers,
OM BEDREIGD, BESPOT EN GEHAAT TE WORDEN!!1! WANT DIT IS TENSLOTTE NETERLANT OPEN JE OGGEEN!!!1!!
Zoiets?
Hatemails. Staat in de OP.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is haar kant van het verhaal...... Uitgaand van de achtergrond van dat meisje dat opeens zulk afwijkend gedrag vertoont lijkt het me nogal ver gaan om er automatisch van uit te gaan dat ze het helemaal waarheidsgetrouw weergeeft.
Wat is naroepen? Als mijn oud klasgenote die al jaren om aandacht zit te zeiken tijdens lessen opeens zo rondloopt zou ik ook wel een opmerking maken over de kleding. Ik lees niets over openbare verbrandingen of iets dergelijks volgens mij
Onzin, je bent zelf net 12. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die van de basisschool af is van die prutswerkjes als jij afleverd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn een 11 jaar geleden samen op bedevaart geweest, tijdens de Ramadan. Nog steeds als we samenkomen hebben we het er over. Het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.²
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Onzin, je bent zelf net 12. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die van de basisschool af is van die prutswerkjes als jij afleverd.
Wel vreemd dat er geen quote bijstaat is het niet? Hatemail als inquote:
of meer als:quote:Het is een grote zonde om bij onze kerk weggaan en moslim worden?
Ik zet mijn geld in op de eerste, ik denk dat een moslim die christen wil worden zulke dingen ook wel af en toe zal meemakenquote:Ik hoop dat je morgen dood neervalt
Is het eerste een hatemail? Wat probeer je nu te bagetalliseren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er geen quote bijstaat is het niet? Hatemail als in
[..]
of meer als:
[..]
Ik zet mijn geld in op de eerste, ik denk dat een moslim die christen wil worden zulke dingen ook wel af en toe zal meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |