Brabantquote:
Geprobeerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt in zo'n metro hokje geslapen voor anderhalf uur?![]()
![]()
ja, je heb ook van die gasten die in zo'n Metrohokje slapenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geprobeerd
Vage mensen die je daar tegenkomt mènÉén zo'n gast liep om 6 uur 's nachts met een zonnebril op buiten rond
Als ik jou was had ik in een Pers hokje geslapen, die kleur is rustgevender dan dat groene van de Metro.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geprobeerd
Vage mensen die je daar tegenkomt mènÉén zo'n gast liep om 6 uur 's nachts met een zonnebril op buiten rond
Heb rondgebeld maar iedereen die ik in de omgeving kende was onbereikbaar, lagen zeker al te slapen ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Saaaaab het volgende:
Dat is goed klote, TS! Kon je helemaal niemand bellen die je op kon halen dan?
Nikmans: FAPFAPFAPquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Meevaller: duizend bezorgde sms'jes ontvangen van vrouwelijk schoon
Is het zó doorzichtig?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Samenvatting : De TS zijn "vrienden" hebben hem allemaal in de steek gelaten waardoor hij moederziel alleen en angstig in het "grote" en "enge" eindhoven achterbleef.
Van je moeder, oma en zussen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Daarom is het geen klacht meer waard?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wow alsof je de eerste bent die gaat stationhangen
Ja, een smsje krijg je wel van ze.. maar een slaapplek zit er dus niet inquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, een smsje krijg je wel van ze.. maar een slaapplek zit er dus niet in
De Pers bestaat toch niet meer onder de rivieren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik in een Pers hokje geslapen, die kleur is rustgevender dan dat groene van de Metro.
Ik denk omdat Nikmans bij twee voor hem onbekende mensen zou blijven slapen en deze opeens terugkrabbelden ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Rapaille het volgende:
Waarom was er opeens geen slaapplek meer? Hadden die mensen opeens geen bank meer?
We zouden met zijn tweeën bij iemand blijven slapen, maar de 2e persoon ging opeens bij iemand anders waarna werd aangenomen dat ik ook bij die persoon bleef slapen, die niet genoeg ruimte had, terwijl mijn 1e slaapplaats de nacht ergens anders door ging brengen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Rapaille het volgende:
Waarom was er opeens geen slaapplek meer? Hadden die mensen opeens geen bank meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |