Je bedoelt subsidieslurpende, jodiserende, theedrinkende en tegelijkertijd boomknuffelende (s)linkse huillies?quote:
De vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden Meh7...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bedoelt subsidieslurpende, jodiserende, theedrinkende en tegelijkertijd boomknuffelende (s)linkse huillies?
Vrijheid van meningsuiting?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef cultheld het volgende:
Ze hebben groot gelijk. Ook al wordt het door een gek geroepen, dit soort onzin dient op alle mogelijke manieren te worden bestreden.
Gelukkig staat er een komma, want we willen graag weten wat onze forumgek er over te zeggen heeft.quote:
Zeker nog nooit van laster en smaad gehoord?quote:
Nou vertel?quote:
Ah onze jodenhater is er weer, nou kom maar op met je argumentatie. Oh nee, dat kan je niet.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Meki het volgende:
en Desiree heeft gelijk,
<insert het bekende "vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je in een bioscoop brand mag gaan schreeuwen" verhaal>quote:
Net zoiets als die spotprentenquote:
Ja, in het westen is dat toch gewoon toegestaan allemaal?quote:
Ik heb zijn post even gelezen, ik kan me er perfect in vinden. Dit is toch niets nieuws?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef Ryon het volgende:
Mocht mevrouw trouwens worden veroordeeld dan heeft ene fok!user genaamd Lambiekje ook een fors probleem:
Zie o.a WIE bestuurt de USA ?
Het is de zoveelste vage complottheorie, waarom nu wel optreden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker nog nooit van laster en smaad gehoord?
Omdat het in de media verschijnt. Dergelijke idioten verdienen geen podium om naďeve zieltjes te winnen voor hun complottheorieën. Als iemand honderd keer in de pers herhaalt dat Mohammed een kleuterneuker was (dit klopt niet, want het ging om een meisje van 9), is er een niet te verwaarlozen kans aanwezig dat een niet te onderschatten aantal mensen die bewering gelooft en overneemt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is de zoveelste vage complottheorie, waarom nu wel optreden?
Klinkt bekend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Klinkt als een complottheorie waarin niet-Westerse allochtonen verantwoordelijk zijn voor alle problemen in Nederland.
Zoals het de laatste jaren ook gegaan is bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat het in de media verschijnt. Dergelijke idioten verdienen geen podium om naďeve zieltjes te winnen voor hun complottheorieën. Als iemand honderd keer in de pers herhaalt dat Mohammed een kleuterneuker was (dit klopt niet, want het ging om een meisje van 9), is er een niet te verwaarlozen kans aanwezig dat een niet te onderschatten aantal mensen die bewering gelooft en overneemt.
Als ik het goed begrijp zou zoiets onder smaad en laster vallen. Zou het CIDI daar dan ook achteraan gaan?quote:
Vind jij dat een goede zaak dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zoals het de laatste jaren ook gegaan is bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |