Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
Zo die shirts van PSV zijn graflelijk zeg
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
Er stond:
"Ooit geliefd maar nu gehaat.Verbannen uit het Twentte land wegens clubverraad."
Wat een debielen daar .
Ik ook niet.quote:
Dan ben je wel erg vroeg gestopt met luisteren. Hij zei Powel met de pass op Verhoek, die de 0-1 maakte.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoorde anders Powel op de radio, het staat in ieder geval 0-1.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
Er stond:
"Ooit geliefd maar nu gehaat.Verbannen uit het Twentte land wegens clubverraad."
Wat een debielen daar .
Klinkt als een spandoek jegens Wayne Rooney:quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
Er stond:
Wat een debielen daar .
Ik kan z'n stem niet verdragen. Net als die van Edward van Cuilenborg. Van die hoge aardappels.quote:
Konden ze dat niet eronder zetten danquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef Colplay het volgende:
Volgens mij stond er:
Ooit geliefd, nu gehaat, voor altijd verbannen uit het Twentse land wegens clubverraad.
En was volgens mij niet voor Rutten zoals Theo vol opwinding vertelde, maar voor Ten Hag en de manier waarop hij naar PSV is gegaan.
Misschien dat ik aan het spacen ben, maar ik dacht dat ik de naam van Rutten erop zag staan. Maar dat kan ook de verbeelding zijn nav onze droogkloot Theo zei.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef Colplay het volgende:
Volgens mij stond er:
Een gelief, nu gehaat, voor altijd verbannen uit het Twentse land wegens clubverraad.
En was volgens mij niet voor Rutten zoals Theo vol opwinding vertelde, maar voor Ten Hag en de manier waarop hij naar PSV is gegaan.
Ligt gewoon gevoelig bij Twente, ik vind dat ook nog wel mooi ook. Weggooide shirts en dergelijke liggen net zo gevoelig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
Er stond:
"Ooit geliefd maar nu gehaat.Verbannen uit het Twentse land wegens clubverraad."
Wat een debielen daar .
Oké, sorry voor het misverstand.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg vroeg gestopt met luisteren. Hij zei Powel met de pass op Verhoek, die de 0-1 maakte.
Rutten is toch al een jaar weg. En er was de afgelopen veel opwinding over het vertrek van Ten Hag, ook McClaren vond het vreemd. Dus het is vrij logisch voor de oplettende voetbalvolger...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Konden ze dat niet eronder zetten dan
Mja, maar die supporters willen ook nog weleens overdrijven. Was toch paar jaar geleden, dat ze echt een super goed seizoen draaiden, maar een keer tegen een flinke nederlaag aanliepen. Gelijk de volgende wedstrijd de tribunes leeg uit protestquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ligt gewoon gevoelig bij Twente, ik vind dat ook nog wel mooi ook. Weggooide shirts en dergelijke liggen net zo gevoelig.
Die uienringenstem en knoflookkop van Bert Maalderink zijn inderdaad een genot voor het audiovisuele gebied in mijn hersenen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik kan z'n stem niet verdragen. Net als die van Edward van Cuilenborg. Van die hoge aardappels.
Die zijn echt bagger inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |