Jij misschien niet...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik doelde niet op jou met wat ik zei. als je dat maar niet gaat denken
Ach tis maar een film en als je em een keertje lief aan kijkt dan herschrijft hij het script wel weer voor je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij misschien niet...
maar als fluffy_augurk linkjes gaat leggen tussen het script en liefde tussen tegenspelers dan ga ik me zorgen maken he... vooral omdat hij aan het nadenken is over een romance tussen ons in de film...
Ik heb niks tegen een romance in de film hoor... maar die insinuaties dan meteen he... (mn reputatie!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach tis maar een film en als je em een keertje lief aan kijkt dan herschrijft hij het script wel weer voor je.
Maarre, nou was ik een keer zo aardig om een nieuw topic aan te maken naar het oude vol gespamd te hebben en dan je me nog voor![]()
Het is je vergeven, op een telefoon een topic maken gaat niet zo snel als op een pc/laptop heb ik in de gaten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen een romance in de film hoor... maar die insinuaties dan meteen he... (mn reputatie!!!)
(Sorry sorry sorry, ik zal het niet meer doen. Maar ik zag niet dat je het al gedaan had, heb zelfs nog even gekeken in de topiclijst toen ik m afhad zonder dat ik m te plaatsen en ik dacht misschien heb je het niet door...)
Deze bijvoorbeeld...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is je vergeven, op een telefoon een topic maken gaat niet zo snel als op een pc/laptop heb ik in de gaten.
Wat heb je voor reputatie dan?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie ondertitel voor je: Not the lady but the tramp of FMT....
Je zei van de week zelf nog dat je graag als een beetje een bitch over kwam maar offline een lief onschuldig meisje bent. Dus dat geloof iedereen hier wel hoorquote:
nou ja, ik weet niet of iedereen dat gelooft hoor... gezien het feit dat vast niet iedereen het gelezen heeft (en geloof jij alles wat iemand op het net zet? voor hetzelfde geld ben ik echt een psychopaat!)quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je zei van de week zelf nog dat je graag als een beetje een bitch over kwam maar offline een lief onschuldig meisje bent. Dus dat geloof iedereen hier wel hoor. Denk niet dat je een reputatie overhoudt aan dit
In topics als deze geloof ik veel. En als jij zegt dat jij een lief onschuldig meisje (van 27) bentquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ik weet niet of iedereen dat gelooft hoor... gezien het feit dat vast niet iedereen het gelezen heeft (en geloof jij alles wat iemand op het net zet? voor hetzelfde geld ben ik echt een psychopaat!)
hoe gaat het met het repareren van de pc's???
ga tussen 5 en half 6 rijden denk ik... nog even douchen, omkleden, openbare-ruimte-geschikt maken en dan rijden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In topics als deze geloof ik veel. En als jij zegt dat jij een lief onschuldig meisje (van 27) bentdan geloof ik dat van jou. Je hebt een goed geheugen... vanochtend 1 af en ben nou met 2 andere bezig, maar tijdens het wachten maar een beetje aan het slowchatten en voetbal aan het kijken...
Hoe laat ga je naar het wielrennen?
Nou al aan het gapen, pas maar op dat je niet onder het rijden in slaap valt dan...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga tussen 5 en half 6 rijden denk ik... nog even douchen, omkleden, openbare-ruimte-geschikt maken en dan rijden...
neuh, niet van vermoeidheid, eerder omdat t saai is... maar maak je geen zorgen hoor, ik rij wel vaker midden in de nacht terug (langste is 2,5 uur geweest...) en als ik echt moe word dan stop ik bij een tankstation om even een uil te knappen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou al aan het gapen, pas maar op dat je niet onder het rijden in slaap valt dan...
Hahah,quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neuh, niet van vermoeidheid, eerder omdat t saai is... maar maak je geen zorgen hoor, ik rij wel vaker midden in de nacht terug (langste is 2,5 uur geweest...) en als ik echt moe word dan stop ik bij een tankstation om even een uil te knappen...
![]()
goed man! dus je komt naar brabant straks??![]()
inderdaad... maar jij zit al in mn reputatie he...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah,
Net of je daar op zit te wachten.... met je reputatie en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
jou niet... de weg (1,5 uur snelweg gaat vervelen...)quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
By the way, vind je me nou al saai...![]()
Lekker muziek je aan dan is die anderhalf uur zo voorbij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou niet... de weg (1,5 uur snelweg gaat vervelen...)
hahaha, ik maak me niet druk om welke mannen hoor... meer over 3 mannen in 2 weken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lekker muziek je aan dan is die anderhalf uur zo voorbij.
Ach als je mij in je reputatie hebt zitten hoef je je nergens druk om te maken. Weet niet hoe Mr. A en Patch zijn
Have fun in Brabant en tot morgenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik maak me niet druk om welke mannen hoor... meer over 3 mannen in 2 weken...![]()
ik ga douchen en me vertrek-klaar maken...
misschien straks nog even me afmelden (en kijken of het op fmt al een beetje opschiet...)
Nou, het is hier niet echt druk...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Have fun in Brabant en tot morgen
Jij bent er niet dus dan zijn alle mannen wegquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het is hier niet echt druk...
Ga ik een route uitprinten, heet het cafe 'Tjeq Point'...Brabanders
(sorry Patch)
Nou, voordat ik terug ben is het vast al laat, dus ik wens een ieder een fijne avond en tot morgen!
![]()
![]()
Morgen is het kassa-meisjes-uitvraag-dag!!!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |