quote:
En twee hotdogs had je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
HA! Tjek mijn kraampje! Ik verkoop ook kapsalon ;6
ooh en ik heb mn ted bundy boek verkocht aan grees. Dus 10 euro voor DTH!
Als je het zo bekijkt, joah!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch tof?
Dat zijn 8 flessen bleek voor Dierenthuis!
ik was zwemmen met Baloequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Greys het volgende:![]()
OPROEP: wil mevrouw Qwea van die marktkraam met schetterende muziek zich even in haar kraam melden en niet aan de bar blijven hangen van de plaatselijke kroeg?![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of nokwanda hier al geschreven heeft, dacht het niet na even snel gekeken te hebben...
Ze heeft al 120 euro voor 2 schilder-werkjes
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of nokwanda hier al geschreven heeft, dacht het niet na even snel gekeken te hebben...
Ze heeft al 120 euro voor 2 schilder-werkjes
Get in line honeyquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Op welk bedrag had ik ook alweer gegokt voor het T-shirt? Iets met een 5 in ieder geval.
Vast wel hoor! Anders is dat bij deze geroepen. En wij lopen ook alles nog na als het afgelopen is zeg maar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Get in line honey![]()
Even een vraagje weer, sommige kraampjes laten je bod staan en komen er later op terug. Als je uiteindelijk het hoogst geboden hebt, sturen ze dan even een PM'tje met dat je het mag kopen (met rek-nr en totaal bedrag incl verz.)?Want ik heb nu op meerdere topics gereageerd en zie straks even de bomen niet meer in het bos
![]()
Ik neem aan van wel: ze moeten immers ook je adres hebben en zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Get in line honey![]()
Even een vraagje weer, sommige kraampjes laten je bod staan en komen er later op terug. Als je uiteindelijk het hoogst geboden hebt, sturen ze dan even een PM'tje met dat je het mag kopen (met rek-nr en totaal bedrag incl verz.)?Want ik heb nu op meerdere topics gereageerd en zie straks even de bomen niet meer in het bos
![]()
Snik...... snotter......quote:
Ik wil zo graagquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snik...... snotter......
NIEHIEMAND WIL MIJN KITTENS KNUFFELÈÈÈÈÈÈH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Weert is voor mij het einde van de wereldquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snik...... snotter......
![]()
![]()
![]()
ik wil ook best, maar ook voor mij ligt het best ver weg en ik heb momenteel niet zo erg veel tijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snik...... snotter......
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |