Zet erin dat je de prijskaartjes er op verzoek van de koper wel af wil knippen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga m'n topic zo kicken. Moet nog even een smoes bedenken.
Wat voor soort foto's maakt hij dan? Zijn ze wel scherp of moet ik denken aan jaren 30 sepia met vlekjes foto's van je geliefde terwijl de zon net door de bomen komtquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is een stokoud ding
[..]
Aaawww, begrijp ik wel
ik zag re's topic eerder dan die van jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook iets verkopen! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet erin dat je de prijskaartjes er op verzoek van de koper wel af wil knippen!
Beestjes opzetten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe bereken je de reiskosten eigenlijk MB? Per km of OV?
En heb je dan attributen mee om de beestjes op (proberen) te zetten?
Je snapt me heus welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
![]()
OPROEP: wil mevrouw Qwea van die marktkraam met schetterende muziek zich even in haar kraam melden en niet aan de bar blijven hangen van de plaatselijke kroeg?![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Greys het volgende:![]()
OPROEP: wil mevrouw Qwea van die marktkraam met schetterende muziek zich even in haar kraam melden en niet aan de bar blijven hangen van de plaatselijke kroeg?![]()
Ik weet het niet want ik heb hem nog nooit gebruiktquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor soort foto's maakt hij dan? Zijn ze wel scherp of moet ik denken aan jaren 30 sepia met vlekjes foto's van je geliefde terwijl de zon net door de bomen komt?
Haha okeequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet want ik heb hem nog nooit gebruikt![]()
Hij is ook weer niet zó oud!Volgens Re komen er analoge spiegelreflexfoto's uit (goh) dus dan denk ik persoonlijk aan de vakantiefoto's van vroeger (jaren 80)
Ik kom toch gezellig meequote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zag re's topic eerder dan die van jou
Per km.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe bereken je de reiskosten eigenlijk MB? Per km of OV?
En heb je dan attributen mee om de beestjes op (proberen) te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |