quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 22,50 verdiend voor Dierenthuis
Nee, zoals je aan de voorbeelden kunt zien kan ik in allerlei stijlen schilderen. Daarom zeg ik er ook bij: aanpassingen zijn bespreekbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
maar nok, even nieuwsgierig.. je tekent enkel elfen stijl?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 22,50 verdiend voor Dierenthuis
Nok, bij je topic is me niet helemaal duidelijk of je voor je tekeningen evenveel vraagt als voor je schilderijen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef nokwanda het volgende:
Nee, zoals je aan de voorbeelden kunt zien kan ik in allerlei stijlen schilderen. Daarom zeg ik er ook bij: aanpassingen zijn bespreekbaar.
same herequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Het heeft mij tot nu toe alleen nog maar geld gekost
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef Re het volgende:
67,50 binnen
ik heb nog een kippenhok in de aanbieding
Ikke maandagmiddag. Had er eerst niets ingezet dus ik heb de termijn wat korter gepakt. Ik denk dat de grootste rush toch vandaag langskomt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik doe tot dinsdagavondvind ik lang genoeg.
Aangevraagd, zal zo wel groen zijn, aangezien Iteejert vanmiddag ook over de vlooienmarkt slentertquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
GIL!!!!
Mijn vriendin Takaiki heeft lucht gekregen van de asielactie.
En gaat nu een eigen verkoop topic (met o.a. Lush) openen. Ze komt hier niet vaak en heeft nog niets gedoneerd maar mag ze pleaeaeaeaeaese alvast groen?
![]()
![]()
( ze heeft Rooie ook een aantal keer geflest)
Dank!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aangevraagd, zal zo wel groen zijn, aangezien Iteejert vanmiddag ook over de vlooienmarkt slentert
Mijn moeders wilde bijna het canon pakket, tot ze googelde en zag dattie analoog is en niet digitaal. Sorryquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook iets verkopen! [ afbeelding ]
Ik wilde vanaf het begin al een huisdierenshoot bij/van jou,quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Er komt bij jou echt nog wel een run op je fotoshoot hoor, trust me!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook. Ik ga m'n topic zo kicken. Moet nog even een smoes bedenken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Een prijsverhogingquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga m'n topic zo kicken. Moet nog even een smoes bedenken.
Hehe, ja dat is een stokoud dingquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn moeders wilde bijna het canon pakket, tot ze googelde en zag dattie analoog is en niet digitaal. Sorry![]()
Maar ik ben aan het denken of ik hem wil, het lijkt mij super
Aaawww, begrijp ik welquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wilde vanaf het begin al een huisdierenshoot bij/van jou,maar ik kan het zelf niet betalen.
Dus dan zou ik mn moeder moeten overhalen, maar daar vrees ik voor gezien financiele tegenslagjes de laatste maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |