Rood mag ik hopen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die schoot die bal sportief de tribune in
Boschker, Stam, Douglas, Wisgerhof, Rajkovic, Brama, Perez, Janssen, Stoch, N' Kufo en Ruizquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Twente?
ik ben nog maar net terug van vakantie, maar is Akram nog niet beschikbaar voor Twente of staat hij er gewoon naast?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zelfde als vorige week..
Boschker, Stam, Douglas, Wisgerhof, Rajkovic, Brama, Janssen, Perez, Ruiz, N'Kufo, Stoch
Sinds wanneer is Makaay een balvirtuoos die aanvallen zelf opzet en afmaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, of heb ik toen ff weggezapt
Volgende thuis tegen Feyenoordquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goede start voor Heracles inderdaad, zeker als je AZ en NAC gehad hebt.
Hij zit op de bank.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben nog maar net terug van vakantie, maar is Akram nog niet beschikbaar voor Twente of staat hij er gewoon naast?
Yup met al zijn kut feitjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfffffff, EL weet echt totaal niet wat er leeft bij zijn kijkers. Nie-mand zit op Reitsma te wachten en toch krijgt hij elk weekend het topduel.
Akram komt uit de Saudische competitie, die moet nog flink wennen aan het tempo en de andere manier van spelen denk ik.quote:
Theo Reitsmaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfffffff, EL weet echt totaal niet wat er leeft bij zijn kijkers. Nie-mand zit op Reitsma te wachten en toch krijgt hij elk weekend het topduel.
Meen je niet toch? Wat een saaie zak is dat. Je hoort aan zijn intonatie niet of het een goal of een ingooi isquote:
quote:
quote:
Vergeleken met dit lijkt Evert een braziliaanse/mexicaanse commentator...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meen je niet toch? Wat een saaie zak is dat. Je hoort aan zijn intonatie niet of het een goal of een ingooi is
1 keer w00t bel de kranten!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Makaay een balvirtuoos die aanvallen zelf opzet en afmaakt? Als hij geen ballen krijgt om er in te schieten kan hij geen doelpunten maken he. Hij heeft één keer een goede schietkans gehad, en toen redde Velthuizen knap.
Staat er gewoon naast. Parker is nog niet beschikbaar voor Twente, mogelijk dat hij speelt ipv Stoch als hij wel mag spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben nog maar net terug van vakantie, maar is Akram nog niet beschikbaar voor Twente of staat hij er gewoon naast?
Nooit in de Grolsch Veste geweest zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat YNWA nep, geforceerd en onnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |