abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71790910
Dancetour is ook nog die dag.. Zal erg druk worden in de binnenstad denk ik.

Oh ja, dat stukje in het ED was wel zo'n schaamteloos stukje PSV propaganda, leek wel door Jan Reker himself geschreven.
pi_71791977
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het helemaal uitverkocht aanstaande zondag ?
Check!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71793192
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef TommyGun het volgende:
Ik vrees voor zondag. Gelukkig woon ik niet dicht in de buurt van het stadion / station
Ik mis de wedstrijd maar moet waarschijnlijk met de trein langs Amsterdam.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71795193
Ben er zondag ook bij, hoop op een flitsend psv Rutten zal wel weer met 6 aanvallend ingesteld spelers gaan spelen. Kan heel goed uitpakken of heel slecht natuurlijk. Gewoon gauw de 1-0 maken
pi_71797092
Ik heb eigenlijk best wel vertrouwen voor zondag, het is toch altijd een aparte wedstrijd.
pi_71798279
Moeten de goals ongetwijfeld weer vanuit het middenveld komen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71803370
HONDA NAAR PSV!!1!

Serieus, zo'n Civic van 10 jaar oud met een petje erin, reed zomaar naar het Philips stadion vanmiddag!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71806154
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HONDA NAAR PSV!!1!

Serieus, zo'n Civic van 10 jaar oud met een petje erin, reed zomaar naar het Philips stadion vanmiddag!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_71806863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik mis de wedstrijd maar moet waarschijnlijk met de trein langs Amsterdam.
Ey, geen disrespect over Amsterdam zelf he! Alleen die flappies in de ArenA zijn een beetje jammer!
pi_71807038
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ey, geen disrespect over Amsterdam zelf he! Alleen die flappies in de ArenA zijn een beetje jammer!
Is hetzelfde als Frankrijk. Mooie stad, alleen jammer van de inwoners
Patat Friet
pi_71807046
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Die quote ik ff.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71807065
Erg grote stad dat Frankrijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71807108
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:36 schreef _Mike_ het volgende:
Erg grote stad dat Frankrijk.
Rappel is die grote stad hè.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71807211
Jullie snappen wat ik bedoel, en het is bedtijd
Patat Friet
pi_71807229
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:44 schreef ganzenherder het volgende:
Jullie snappen wat ik bedoel, en het is bedtijd
Trusten dan.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71808511
quote:

[..]

Haha, true!
pi_71810578
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Amsterdam zelf is idd wel ok. Het is alleen het vooruitzicht dat ik misschien wel allemaal feestvierende ajacieden tegenkom die zich zitten te verkneukelen over de winst om MIJN cluppie
pi_71810729
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Amsterdam zelf is idd wel ok. Het is alleen het vooruitzicht dat ik misschien wel allemaal feestvierende ajacieden tegenkom die zich zitten te verkneukelen over de winst om MIJN cluppie
Of jij loopt hen met een dikke grijns voorbij.
pi_71811030
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan 29-4-2007. Die Ajax supporter die in de ArenA de laatste speeldag zat te bekijken en na de wedstrijd bijna huilend vertelde dat hij in Eindhoven vlak bij het Philips Stadion woonde
pi_71811106
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Of jij loopt hen met een dikke grijns voorbij.
Daar hoop ik op idd.
pi_71813146
Nu maar hopen dat ze hem een fatsoenlijke aanbieding doen.
quote:
Marcellis hoopt zich heel lang te binden aan PSV

PSV en Dirk Marcellis hebben afgesproken om in januari weer met elkaar te gaan praten over de toekomst. Een aantal maanden geleden besloten beide partijen de onderhandelingen over een nieuw contract te staken. Het voorstel van de Eindhovense club kon de 21-jarige verdediger uit Horst destijds niet bekoren, omdat het in zijn ogen geen recht deed aan zijn gegroeide status in het elftal.

Club en speler hebben nu afgesproken de gesprekken te hervatten aan het begin van het volgende kalenderjaar, als de eerste competitiehelft erop zit. De huidige verbintenis van Marcellis loopt af in de zomer van 2012. Het contract werd afgesloten op het moment dat hij nog geen basisspeler was in het Philips Stadion. Sindsdien heeft Marcellis zich stormachtig ontwikkeld.

Op 11 april 2007 debuteerde hij in de Eindhovense hoofdmacht, tijdens de uitwedstrijd tegen Liverpool in de kwartfinale van de Champions League. Na een uur spelen werd hij met rood van het veld gestuurd. Het seizoen erna brak Marcellis door in het eerste elftal. In competitieverband speelde hij inmiddels 59 wedstrijden voor PSV, waarin hij nog niet tot scoren kwam.

Zondag beleefde hij een ongelukkige middag. Tijdens het uitduel met FC Twente moest Marcellis al na een half uur plaats maken voor spits Danny Koevermans. 'Het was niet de meest leuke wedstrijd die Dirk heeft gespeeld voor PSV', aldus zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior tegen Voetbal International. 'Maar dat doet niets af aan het feit dat hij het hartstikke naar zijn zin heeft bij de club.'

'Hij voelt zich heel goed thuis bij PSV. Daarom wil hij zich straks ook graag voor heel lange tijd verbinden aan de club. In januari zullen we daarover gaan praten met de leiding. Omdat PSV dit seizoen is begonnen met een nieuwe technische staf, hebben de partijen besloten in de winterstop verder te praten met elkaar. Tegen die tijd weten we wat we aan elkaar hebben.'

Volgens Ploegsma zal Marcellis geen enorme eisen op tafel leggen. 'Hij verdient nu een goed salaris, maar dat is niet in verhouding met andere spelers in zijn situatie. Hij verdient als basisspeler minder dan sommige jongens op de bank. Daarom hopen we met PSV overeenstemming te bereiken over een contract dat meer recht doet aan zijn huidige status.'
Bron: VI.nl
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:24:47 #197
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71826963
quote:

[..]

Epic fail
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71828893
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Epic fail
Ik vind hem eigenlijk wel erg goed! :psv
pi_71838349
quote:
Wim Kieft terug bij PSV
12 augustus 2009 21:30
Wim Kieft gaat twee dagen per week meelopen bij PSV. Hij doet dat met de technische staf van hoofdcoach Fred Rutten en bij Jong PSV met coach Anton Janssen. Bij beide teams gaat hij één dag meekijken en ervaring opdoen in het trainersvak. “Het is altijd goed als een oud-speler van PSV een kijkje komt nemen in de keuken van de club”, zegt Fred Rutten.

Wim Kieft speelde zes seizoenen in het shirt van PSV.
Kennismaken met het trainersvak
Kieft gaat een dag in de week met de staf van Jong PSV en een dag per week met het eerste elftal van Rutten meelopen. De insteek is dat hij nader gaat kennismaken met het trainersvak. Bij Jong PSV werkt hij samen met coach Anton Janssen, die op dit moment Patrick Kluivert als stagiair heeft. Dat is woensdag officieel bekendgemaakt. “Ik stel het altijd op prijs als een oud-speler met een groot voetbalverleden bij PSV een kijkje wil komen nemen in de keuken van de club. Kieft heeft zes mooie jaren bij PSV gevoetbald en is een grote naam als oud-international. Hij is welkom om hier een ervaring op te doen waar zowel PSV als hijzelf een voordeel bij heeft”, aldus hoofdcoach Rutten over zijn komst. Wim Kieft zelf is zeer te spreken over zijn komst naar PSV. “Ik vind het wel mooi om op deze manier terug bij PSV te zijn. Ik wil graag meer te weten komen over het trainersvak en ik ben blij dat Fred Rutten mij deze kans geeft.”

Zes seizoenen PSV
De oud-international (43 wedstrijden in Oranje, 11 goals, Europees kampioen in 1988) speelde in zijn loopbaan zes seizoenen voor PSV. Dat deed hij verdeeld over twee periodes, met tussendoor een jaar in Frankrijk bij Bordeaux. Verder voetbalde Kieft voor Ajax, Pisa en Torino en werd hij in totaal zes keer kampioen van Nederland en eenmaal Europees topscorer. Vele jaren was hij analist op televisie, maar gepolst door Fred Rutten stond hij open voor de optie om in een bepaalde rol in clubverband bij PSV te komen kijken.
pi_71854143
Geen Orlando Slungelaar zondag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')