We hebben er al 5 uitgegeven: Engelaar en Manolev. Maar ja, de afschrijvingen op met name onze vrienden Nijland, Maza, Koevermans en Lazovic zijn nogal hoog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel transferbudget PSV nog heeft. Ik schat een miljoen of 5
welke miljoenen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
Je vergeet Pieters.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We hebben er al 5 uitgegeven: Engelaar en Manolev. Maar ja, de afschrijvingen op met name onze vrienden Nijland, Maza, Koevermans en Lazovic zijn nogal hoog.
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.quote:
Vooral naar het stadion dacht ik?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.
Waar is al dat CL-geld heen?
Nou er is geinvesteerd in de selectie. LAzovic en Koevermans kosten bijvoorbeeld samen 14 miljoenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.
Waar is al dat CL-geld heen?
vrij kort door de bocht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
We hadden nogal wat schulden door aankopen als Vennegoor, Kezman, Leandro, Bruggink, Van Bommel, Lamey, Hoogstrate, Smit, Ramzi, Hofland en dergelijke. Daar heeft PSV minder voor terug gekregen (soms helemaal niks zelfs) dan dat ze er voor betaald hadden. Die schulden zijn nou weggewerkt door de CL gelden. Per saldo wordt er de laatste paar seizoenen ook meer uitgegeven aan transfers (alleen komt er ook minder geld binnen omdat de selectie 'vakkundig' is afgeroomd).
Waar haalt PSV 6 mio vandaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom kopen we die Honda niet gewoon voor 6 miljoen ? Zou een super middenveld opleveren !
misschien was er een 1/5e staatslot gekochtquote:
Alles om hoop te houden natuurlijk. Maar als wij een pak slaag van Ajax krijgen slaat de stemming zo om hoor... Winnen we van Ajax dan liggen we ineens volop op titelkoersquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:17 schreef neilpad het volgende:
Vond wel grappig trouwens dat het ED vandaag weer behoorlijk positief was en hoopvol met betrekking tot de nieuwe "tactiek' van Rutten. Ze zijn daar echt met een PSV charme offensief bezig.
Nou, 1 punt achter, die halen we nooit meer in natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sta je nog altijd een punt achter hoor.
Geniet er maar effe van...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dat is áls we winnen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Falafellayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:10 schreef RijstNatie het volgende:Afellay
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heitingaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Afellay![]()
Alleen jammer dat het jankertje er ook opstaat.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Heitinga![]()
Meest overschatte speler ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |