Hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Spannnuundquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag Honda net het stadion binnengaan samen met Ploegsma Jr.
Jaja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hij schijnt al een huis in Acht gekocht te hebben volgens betrouwbare bronnen op PN!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
Hij had een kakikleurige broek aan.
Ik Toyotaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?Blonde heaumeauxxxx
Apart stadion hebben jullie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!quote:
Ja! De andere clubs gaan nog genoeg punten morsen. Kijk maar hoe Ajax moeite had met RKC en AZ die gewoon verliest van Heracles. Als Ajax niet die penalty + man meer had gekregen, was het gewoon 1-1 gebleven. Puntverlies uit bij Twente is niet heel slecht, waarschijnlijk ingecalculeerd. De overwinningen tegen Cherno waren gewoon minimale krachtinspanningen. VVV was een slippertje, maar de eerste competitiewedstrijd, dus niets aan de hand. Ooijer en Engelaar zijn duidelijk groeiende, Manolev is een topaankoop, en de jeugd ontwikkeld zich goed. Kijk ook maar naar de geruchten, Honda en Gomes komen! Gaat een top jaar worden dit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!![]()
Is dit trouwens het topic waar je je kan laten overtuigen dat 3-3, 1-1 en 2 schamele overwinningen tegen een onbeduidend clubje uit het Oostblok betekent dat PSV op titelkoers ligt?
Blijken het oude florijnen te zijn die geen drol meer waard zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef noxious het volgende:
Ik heb zojuist een rauwe vis opengesneden en zijn ingewanden gelezen.
De info kwam overeen met het koffiedik van vanmorgen en de vlucht van de zwaluwen, welke mij lieten weten dat we vanaf nu alles winnen en 80 miljoen in contanten verstopt zat achter het portret van Frits Philips in de bestuursgang.
Doorgaans zijn het gewoon sukkels die interessant willen doen. Sommigen zullen best 'contacten' binnen PSV hebben (kennis die op de administratie werkt oid) maar geloof maar niet dat er 1 van die gasten een lijntje naar Reker heeft oidquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ja, toch fijn die zogenaamde insiders op het PSV Netwerk. Of is Honda in het geniep gepresenteerd zonder pers en staat hij zondag ineens in de basis?
Honda Civic ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Honda net met PSV shirt en shawltjes aan het stadion uitkomen!
Reker wil wel vakantie vieren in een luxe caravan hequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
We bouwen een gezond financieel fundament zodat we komend jaar wéér CL mislopen en de begroting richting 40 miljoen moetquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |