Ik snap je niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
Die doelpunten van Honda blijven bij PSV gewoon staan hč?
Nee ik ook totaal niet.. maar het zou toch eens leuk zijn als PSV ons eens positief ging verrassen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
Hadden jullie dan een overwinning verwacht in Enschede? Ik totaal niet namelijk
Inderdaad, die had voortdurend twee/drie man in z'n nek hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef noxious het volgende:
Afellay wel totaal onzichtbaar, die werd goed geneutraliseerd.
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:27 schreef Harlon het volgende:
Wat zijn de huidige geruchten van transfers rond psv?
En aanvullend daarop even gepikt uit een post van LudoSanders uit het vorige topic:quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Verder denk ik dat 1-1 bij Twente gewoon oke is, ingecalculeerd puntverlies. Die 3-3 vorige week is erger. En volgende week moeten we eigenlijk wel winnen om bij te blijven.quote:Masterbeer
Legende
Lid van verdienste
Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 7 augustus 2009 om 14:31:19.
Huidige ontwikkelingen binnen de selectie van PSV:
(zie ook de verschillende topics van de diverse spelers)
- Reis staat/stond in de belangstelling van FC Groningen voor een huurperiode.
- Salcido staat in de belangstelling van Espanyol.
- Voor Lazovic is geinformeerd door: Sunderland, Bolton, Wigan en Blackburn Rovers. Vraagprijskaartje dat door PSV is aangegeven 3,5 miljoen.
- Ook Koevermans schermt met interesse van Chievo en Napoli.
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef TUFKAL het volgende:
Volgende week al 7 punten voorsprong op PSV
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 16-8 12.30 PSV - Ajax ERE
zo 23-8 14.30 PSV - NAC Breda ERE
zo 30-8 14.30 FC Groningen - PSV ERE
za 12-9 18.45 PSV - Roda JC ERE
zo 20-9 14.30 Feyenoord - PSV ERE
Brrr, Roda thuis
Overigens wel vaak op zondag
Hieruit kan ik alleen maar opmaken dat je post sarcastisch bedoeld is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
Grrrr de tweedequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
alleen daarom al winnen we.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |