abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 21:29:42 #151
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72855214
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien dat we dan beter de namen helemaal uit de lijsten kunnen halen inderdaad. Ik snap dondersgoed waarom iemand om wat meer privacy vraagt (alleen nou juist niet van sugar No offense, sugar!)

Ik hoop alleen dat we het niet allemaal gaan hebben over kittens, puppies, kalfjes, etc. Dat vind ik echt vreselijk.
Nou dat dus... ben er vandaag pas achter gekomen wie Kitten nu is Ik ga dan eerder voor de fictieve namen, het leest dan gewoon makkelijker weg dat Klazientje eindelijk zindelijk is ipv dat K. eindelijk zindelijk is.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72855233
hahahaa sorry maar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
  donderdag 17 september 2009 @ 21:30:40 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72855265
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaa sorry maar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
Ja maar wie Pvoesss nu was wist ik dus ook nie! Dat werd me ook vandaag pas duidelijk
pi_72855499
Oh oke..

Mag ik dan ook even zeuren en uit Het dreumestopic (1-2 Jaar) deel 52
Daar had ik helemaal niet aan gedacht
  donderdag 17 september 2009 @ 21:41:39 #155
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72855792
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam . Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?

En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten ), alleen tegelijkertijd ook impulsief .

Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk .
  donderdag 17 september 2009 @ 21:44:18 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72855903
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.

Met daarbij even de sidenote dat mochten we de initialen wel 'toestaan' dan gaan we er wel vanuit dat het niet een enorme halszaak is die op stel en sprong aangepast moet worden dus bij een verzoek in de ochtend kan het best pas zijn dat het in de avond pas aangepast wordt.

Pvoesss ik heb jullie eruit gehaald.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:45:30 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72855953
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:45:58 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72855982
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam . Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?

En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten ), alleen tegelijkertijd ook impulsief .

Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk .
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
pi_72855983
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
  donderdag 17 september 2009 @ 21:46:22 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856001
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
  donderdag 17 september 2009 @ 21:47:36 #161
223453 Guuzewuus
pi_72856046
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
Jawel Rocka, je hebt gelijk . Maar toch...
  donderdag 17 september 2009 @ 21:47:42 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856047
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.
Oh trouwens, dit is niet om een discussie of gesprek af te kappen hoor, meer om aan te geven dat we ons als modjes op een gezamelijk standpunt gaan bezinnen.

Wat wordt het formeel dan zo ineens. Gelukkig zijn we met 3 modjes, kunnen we 'meeste stemmen gelden' doen.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:48:27 #163
223453 Guuzewuus
pi_72856086
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
Daar ga ik denk ik mijn verlof eens aan opofferen .
  donderdag 17 september 2009 @ 21:50:09 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72856181
Ik vind uit de lijstjes ook prima!
En gewoon zo met hele naam in de lijstjes blijven ook desnoods, dan doe ik gewoon zelf de namen niet meer voluit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72856368
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 17 september 2009 @ 21:55:59 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72856463
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef easy-going het volgende:

[..]

Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
ik moest er stieken toch wel een beetje om lachen

En wat dat betreft in mijn combinatie username en Arwen , wordt het een heel stuk lastiger te zoeken
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72856673
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:01:54 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856716
Weet je wat het is... als je terug kijkt in de lijst in 2 kleutertopics terug, daar staat het nog wel... dus het is zo makkelijk te vinden.
Zeg het maar, eruit of gewoon erin, dan kunnen we het aanpassen. Your call.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:02:46 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856748
Easy, dat dus idd!

Dacht het niet he!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:03:36 #170
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72856778
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Easy, dat dus idd!

Dacht het niet he!
Volgens mij is het gewoon een open sollicitatie van Easy!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:03:45 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72856787
Als met alleen de letter geen optie is, dan graag eruit.
Dank alvast!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:09:11 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72857010
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef poemojn het volgende:
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
ik weet, maar een leek weet ook niet alles

maar goed ik heb niets te verbergen als er bekenden meelezen, die bekenden weten namelijk toch welwat er speelt etc.
pi_72857355
Zo ben ik een keer herkend op internet door een buurvrouw Ze herkende mijn verhalen. En meer dan ik de buren vertel zet ik toch niet op internet.
pi_72857854
Wat eigenlijk ook wel fijn zou zijn.. De naam van het kind alleen in het Babytopic zetten (want daar begint het meestal) als erom gevraagd wordt. Dus niet automatisch als een baby geboren wordt.
De namen van mijn kinderen staan er ook in, terwijl ik er (zeker voor de jongste, voor de oudste weet ik niet zker) niet om gevraagd heb. Is niet erg, of eigenlijk wel, maar het is zoveel werk om dat uit Google te krijgen. Het staat in zoveel topics nu.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:33:28 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858107
Hoe denk je uberhaupt dat het weghalen van die namen hier het doet verdwijnen op internet? Je hebt google, way back machine, etc etc etc. Al die lijstjes zijn al 600 keer gecached in allerlei history databases.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:34:02 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858132
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
pi_72858270
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg jammer dat zoveel mensen de namen van hun kinderen niet meer hier willen hebben. Het schept zo'n afstand.
pi_72858398
Jammer als al die namen verdwijnen zo en ik wil bij voorbaat alvast zeggen dat ik eventuele geschrapte namen niet bewust express neerzet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72858411
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:41:33 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72858552
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...

Icicle, doe het ook niet bij iedereen automatisch, alleen bij de veelposters, maar ik vind het een prima optie om het alleen op verzoek te doen.

Ben het wel met Cattie eens dat het wel een heel ander sfeertje geeft...
pi_72858601
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
En of er nog Mariakaakjes getracteerd worden
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:43:48 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858720
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.

Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:47:14 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72858922
Maar als je bepaalde "privedingen" dan onder een kloon zou zetten bijv. zou dan toh de helft schelen lijkt me?

Dingen als praatjes van kindjes, hoe ze het op school doen etc. lijkt me toch gewoon kunnen en wat maakt het uit wat heel de wereld dat bijwijze van weet ?

Over meer prive zaken etc. zou je dan toch apart een kloon kunnen aanmaken, dat dat bijv. iets meer anoniem is, en ook niet aan je posthistorie te linken is?

Diegene waarvan je zoiets hebt die het toch wel mogen weten daar msn of pb je oid toch wel mee lijkt me
  donderdag 17 september 2009 @ 22:48:43 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72858995
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72859142
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naam maarja, om dat nu zomaar te zeggen
  donderdag 17 september 2009 @ 22:51:33 #186
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72859165
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Jouw dochter zie ik gewoon als Beppie
pi_72859200
Ik niet TF
jij hebt vanaf het begin aangegeven dat Saartje/Beppie niet met haar echte naam op fok komt.
Persoonlijk snap ik niet zo goed dat de namen van kindjes van frequent en langdurig oud-posters ineens niet meer volledig genoemd mogen worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72859239
Omdat het hier de laatste tijd wel vaker over ging, heb ik er ook over gedacht. Ik zet hier echter niets neer wat mensen uit mijn echte leven niet zouden mogen weten/lezen, of wat Senna later niet mag lezen, dus ik zie er de meerwaarde niet van.

Idd creeert het wel een afstand als mensen het alleen nog over A. of jongste en oudste of mijn zoon gaan hebben. Jammer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 september 2009 @ 22:54:27 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72859383
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef easy-going het volgende:

[..]

Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naam maarja, om dat nu zomaar te zeggen
Easy die iets niet durft te zeggen Het einde der tijden is nabij *dekking zoekt*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:57:48 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72859582
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.

Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.

Ja ok, maar goed, sommige mensen willen dat soort dingen wel kwijt hier zonder dat dat meteen bekend wordt bij jan en alleman.

En ja, gebakje... ik weet niet, daar ben ik al zo aan gewend, dat was ook niet storend, maar dat is net als met al die klonen die ineens op doken. Is het er een is het nog niet zo gek maar komen er meer dan wordt het ineens zo'n onoverzichtelijk gebeuren, dat is hiermee ook wel een beetje.
Gebakje kan ik nog wel onthouden, maar allerlei S-en en O's etc. etc... Het leest gewoon ook niet zo lekker.

En nu ben ik slapen!
pi_72859769
Ach, iedereen die irl weet hoe mijn kinderen heten, mag van mij alles lezen wat ik hier schrijf. Als iemand echt die moeite zou willen nemen om dat allemaal door te lezen, succes.

Ik beperk het gebruik van hun namen wel een beetje, maar het is zeker geen geheim of halszaak. In mijn geval is dat meer omdat hun namen niet zo standaard zijn en dus heel makkelijk te herleiden.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72860005
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat weten de meeste buren allang.. gipsmuren, rijtjeshuizen, Nederland..
pi_72860186
Kettingen in gipsmuren?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_72860441
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef lcicle het volgende:
Kettingen in gipsmuren?
Hollewandpluggen
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72867673
oooooh wat een discussie ineens
en wat zie ik vaak A. staan ik wist niet dat zoveel mensen zich daar zo enorm aan stoorden

mijn verzoek aan BE om in het lijstje haar naam naar Amélie te veranderen was omdat ik uberhaupt niet gevraagd had om in het lijstje te staan, en toen ik keek stond ze er wel, maar dan wel met D'shontay. In een lijstje staan vind ik prima maar dan liever niet met zoiets verschrikkelijks

Maar als mensen zich zo storen aan een initiaal dan kan ik ook haar gewone naam gebruiken. Ik vind het alleen mja ik weet niet. Ik ben er gewoon nog niet zo over uit, vooral om wat TF zegt. Als ze ouder is en zichzelf kan googelen zeg maar, ik voel me daar nog niet helemaal comfortabel bij. Maar wellicht denk ik gewoon wel veel te ver vooruit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72867768
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel

En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:18:37 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72867786
Volgens mij stoort het niemand in jouw geval, hoor huuphuup. Als er iemand vanaf het begin consequent over is geweest!
pi_72867793
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel

En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
mja true enough.

nouja, misschien moet ik tegen die tijd maar gewoon aan een kloon ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:33:31 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72868146
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:

Dat dus!
En het is nog maar twijfelachtig of een puber echt geïnteresseerd is dat ze erg last had van buikkrampjes en haar eerste fruithap een stukje meloen was (bij wijze van spreken )

en sowieso, je weet nooit hoe een koe een haas vangt. dus als er privédingen zijn waarvan je niet wil dat andere mensen ze weten, zet ze dan niet zo online, denk ik dan...

ben wel benieuwd wat het "officiële" antwoord van de modjes wordt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72868587
tegen de tijd dat selene oud genoeg is om zichzelf op te zoeken op inet is ze ook oud genoeg om naar het geroddel en gekonkel van de opa's, oma's en buren te luisteren. vroeguh met broertje was er heul geen inet en die kreeg altijd toch op de een of andere manier alles te horen hoor.

maar wat is er mis met "iedereen mag leuk zelf weten of ze in een lijstje willen of niet"? tot nu toe gaat dat toch vanzelf gewoon goed?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')