Nou dat dus... ben er vandaag pas achter gekomen wie Kitten nu isquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien dat we dan beter de namen helemaal uit de lijsten kunnen halen inderdaad. Ik snap dondersgoed waarom iemand om wat meer privacy vraagt (alleen nou juist niet van sugarNo offense, sugar!)
Ik hoop alleen dat we het niet allemaal gaan hebben over kittens, puppies, kalfjes, etc.Dat vind ik echt vreselijk.
Ja maar wie Pvoesss nu was wist ik dus ook nie! Dat werd me ook vandaag pas duidelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaa sorrymaar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam. Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?
En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten), alleen tegelijkertijd ook impulsief
.
Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
Jawel Rocka, je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
Oh trouwens, dit is niet om een discussie of gesprek af te kappen hoor, meer om aan te geven dat we ons als modjes op een gezamelijk standpunt gaan bezinnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.
Daar ga ik denk ik mijn verlof eens aan opofferenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopicsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
Volgens mij is het gewoon een open sollicitatie van Easy!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:Easy, dat dus idd!
![]()
![]()
Dacht het niet he!
ik weet, maar een leek weet ook niet allesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef poemojn het volgende:
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg jammer dat zoveel mensen de namen van hun kinderen niet meer hier willen hebben. Het schept zo'n afstand.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
En of er nog Mariakaakjes getracteerd wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...
Heet ze zo niet dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Jouw dochter zie ik gewoon als Beppiequote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Easy die iets niet durft te zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naammaarja, om dat nu zomaar te zeggen
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.
Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.
Dat weten de meeste buren allang.. gipsmuren, rijtjeshuizen, Nederland..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.
Hollewandpluggenquote:
mja true enough.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel
En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel
En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |