Ik heb wel medelijden hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
medelijden is ook niet meer aanwezig
Ja lekker het dubbele betalen voor het logo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef Tahiti het volgende:
koop een Apple
Nee! Stop! Niet nog een Apple-discussie veroorzaken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja lekker het dubbele betalen voor het logo.
jaartje of anderhalf. Hij werd wel wat warm dus heb ik ventilator erbij gezet en schoongemaakt, gaat wel iets beter nu.quote:
xp?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jaartje of anderhalf. Hij werd wel wat warm dus heb ik ventilator erbij gezet en schoongemaakt, gaat wel iets beter nu.
Ja en ik heb een 1e generatie macbook met alle bekende gebreken, maarja kostte maar 1100 euro valt mee toch voor een laptop waarvan het scherm het na een jaar al niet meer doet? Maar ik heb wel een Apple logo en een externe 17" monitorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja lekker het dubbele betalen voor het logo.
quote:
Dat idd, schrijf gewoon normaal ofzoquote:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef DragonFire het volgende:
Vaak zitten er in computers allerlei onderdelen die hem langzaam maken. Wat ik aanraad is jouw computer openschroeven en zoeken naar van die ronde dingetjes. Mij is ooit verteld dat dit vertragers zijn, die stoppen ze er dus in om het systeem trager te maken zodat ze de volgende versie voor meer geld kunnen verkopen. Met een tang kan je de pootjes doorknippen.
Let wel op het is een riskante optie want af en toe zit er een beveiliging ingebouwd en dan werkt het moederbord niet meer.
doe de topic dan op slot!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
OT; hij werkt weer, blijkbaar zat 1 geheugen ding scheef en kreeg te weinig volts!
Dat soort problemen heb je met Apples nooit. Daar zit alles keurig netjes recht en zijn er meer dan genoeg volts.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
OT; hij werkt weer, blijkbaar zat 1 geheugen ding scheef en kreeg te weinig volts!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat soort problemen heb je met Apples nooit. Daar zit alles keurig netjes recht en zijn er meer dan genoeg volts.
Nou werkt defragmentatie weer niet.quote:
Apples hoeven niet eens gedefragmenteerd te wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nou werkt defragmentatie weer niet.
ja hoor, werkt bij mij als een treinquote:
Alsof die treinen hier zo goed lopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja hoor, werkt bij mij als een trein![]()
Dus regelmatig te laat of valt soms zomaar helemaal uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja hoor, werkt bij mij als een trein![]()
Scherpquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus regelmatig te laat of valt soms zomaar helemaal uit.
Lekker dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |