GMTAquote:
Dat ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
Hoewel ik het toch echt een mooie plaat vind.
't Is weer een 'mooie' verzameling vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven.
Ja ik weet het alleen jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb niks van z'n gezwam gevolgd, maar dit is dan wèl weer goed: God Only Knows![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Luka.
Het wordt tijd dat ik naar een concert van Suzanne Vega. Of treedt ze niet meer op?
Ze is iig nog actief volgens WikiPediaquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Luka.
Het wordt tijd dat ik naar een concert van Suzanne Vega. Of treedt ze niet meer op?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze is iig nog actief volgens WikiPediahttp://en.wikipedia.org/wiki/Suzanne_Vega
Wel jammer dat ze de Zweedse versie niet liet horen, had ik nog zo m'n best op gedaan!
Aldus Rudi en Kevin Moensquote:and we're back in 1998: NPO has reduced my 3FM mailbox to... 200 MB! (yes, megabyte) From now on please fax me!
Limiet hier is 150 MBquote:
quote:
Mogguhquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Goedesmorgens![]()
1e werkdag in een nieuw bedrijf en ik vind het nu al leuk leuker dan mijn oude bedrijf in ieders geval
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:47 schreef Sersjee het volgende:
*hoort in de verte Roel "Hier! Hier! Hiehier!" brullen*
Belgie en Datalimiet is geloof ik nog steeds niet opgelost. Weet niet hoe het zakelijk zit, maar prive is internetten in Frietkotland een ramp.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Limiet hier is 150 MB.
En dan maar afvragen waarom mensen zakelijke mail/bestanden via GMail etc. gaan versturen...
Ow, die 150 MB is bedrijfslimietquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Belgie en Datalimiet is geloof ik nog steeds niet opgelost. Weet niet hoe het zakelijk zit, maar prive is internetten in Frietkotland een ramp.
Zelfs op mijn VU email adres heb ik meer ruimtequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, die 150 MB is bedrijfslimiet. Had ik ook al in Nederland.
En datalimietengeneuzel is hier in Belgenland nog steeds.
Respect!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_van_wereld__.html.
Dat flikt die stadsgenoot dan toch maar weer. Goede ambassadeur voor stad en land
.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het vet wordt weer gebruikt om op te rijden, heel milieu vriendelijk
Zelfde toch bij films even noemen hoe goed de samenwerking was met de regisseurquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat toch met acteurs dat ze bij het noemen van een toneelstuk gelijk roepen wie de regisseur is? Wat een onzin.
Skitterend mooie plaat kiest ie uit, dat dan weer wel.God only knows
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Promise Me.... Damn, da's lang geleden. Jaar of 20? Hoor je ook nooit @ 3FM.
Hij had toch gelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
als een vrouw klinken...lekker bot Rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |