Nee, gewoon, eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoezo? woon je in Utrecht en heb je een 1/5 staatslot?![]()
*hop*hop* linedances verder
Senseo is toch geen koffiequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Michiel
Muisje: Denk ook niet dat we morgen koffie hebben. Dus ik neem lekker wat cola mee naar het werk. Ik was trouwens niet de enige die niets mee had genomen. Had wel zinin senseo vanavond moet ik eerlijk bekennen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef MarijeH het volgende:
[quote]Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Senseo is toch geen koffie
[/quote
Ik drink s avonds vaak senseo. Koffie drink ik s'avonds zelden.
Maar ik ga nu weer.
Aan 1 heb ik niet genoeg als het om dat vieze ongedierte gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dames en heren, hij is weer terug van weggeweest:
[ afbeelding ]
Nu te koop voor maar ¤ 5.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dames en heren, hij is weer terug van weggeweest:
[ afbeelding ]
Nu te koop voor maar ¤ 5.
Mag ze wel wat beter dr best doen, veel te veel dezelfde liedjes lijkt vaak net 538quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij giel weet ik zeker dat hij het niet bepaald daar zit roosmarijn als muzieksamensteller bovenop.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hier nog meer mensen die best een keer tijdens MetMichiel op een (van de grotere) NS station de NEE Geen pepernoten tot Sinterklaas stickers uit zouden willen delen? Mail me dan even.
Stuur mij eens wat leuke Giel stickersquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hier nog meer mensen die best een keer tijdens MetMichiel op een (van de grotere) NS station de NEE Geen pepernoten tot Sinterklaas stickers uit zouden willen delen? Mail me dan even.
Gewoon zeggen dat Sinterklaas vanwege de kredietcrisis zich schuilhoudt in Frankrijk, dat verkoopt ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan het straks echt niet verkopen aan de kleine dat het nog 3 maanden duurt dat sinterklaas komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |