quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:01 schreef MarijeH het volgende:
Een goedeavond.
Koffiezet apparaat deed het niet op het werk. Ze waren met de vloer in de kantine bezig volgens mij. Had zelf geen drinken bij me, dus heb de hele dag water gedronken.
Inderdaad ik heb een hekel aan mensen die voor 6 december een kerstboom er neerzetten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het niet zo heel erg al die pepernoten.... Ik vind het erger dat de Sint aan het verloederen is. Alles moet kerst zijn lijkt het wel. Net als Halloween en al dat soort gefeest wat andere oude hollandse tradities overstelpen
De zaterdag is niet zozeer een samenvatting, maar meer 'weer een nieuwe dag'. Vandaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Vond het vorige week wel opvallend: 3 dagen Madonna op 1 en maar 1 dag Tuintje op 1 en toch staat op zaterdag Tuintje weer bovenaan in de MT50.
GOEDEMORGEN MENEERquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
De zaterdag is niet zozeer een samenvatting, maar meer 'weer een nieuwe dag'. Vandaar.
Veenemaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef MichielV het volgende:
Nog helemaal geen goedenavond gezegd hier!!!
Hallo Sinterklaas!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef MichielV het volgende:
Nog helemaal geen goedenavond gezegd hier!!!
Bovendien zal ik straks net als mijn vader bij de Duitser gokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb geen lot gekocht....en voel me er blij mee.....al die spanning
waterkoker in de tas, thee en soepjes erbij en je bent klaar voor de rest van je koffie-kant-en-klare-apparaatquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Michiel
Muisje: Denk ook niet dat we morgen koffie hebben. Dus ik neem lekker wat cola mee naar het werk. Ik was trouwens niet de enige die niets mee had genomen. Had wel zinin senseo vanavond moet ik eerlijk bekennen.
hoezo? woon je in Utrecht en heb je een 1/5 staatslot?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Dansje doet* (Ben in een vrolijke bui vandaag.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |