abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71726278
Productomschrijving RoboMop RoboMop reiniger
De RoboMop maakt geluidloos en automatisch uw woning schoon. Dankzij zijn compacte afmetingen komt de RoboMop zelfs op moeilijke plaatsen. Gemakkelijk maakt hij onder stoelen en tafels schoon. De RoboMop verandert automatisch van richting en reinigt het volledige vloeroppervlak.
De RoboMop werkt met speciale statische wegwerpdoekjes. Deze doekjes vangen zelfs de kleinste stofdeeltjes op. Op deze manier houdt het doekje het stof vast en dwarrelt het niet op. Dit is zeer belangrijk voor wie allergisch is.

De voordelen:
De belangrijkste oorzaak van astma en allergie is fijn stof. RoboMop verwijdert dat stof, evenals haren, schilfertjes, pollen, etc.
Dankzij de hoogte van 8,5 komt de RoboMop op alle moeilijk bereikbare plekken.
Droog wissen heeft de voorkeur boven nat dweilen. Zo worden bacteriën niet verspreidt.
RoboMop werkt met een snelheid van 60 m2 per uur en bestrijkt het oppervlak met een nauwkeurigheid van 98%.
Gebruikte vliesdoekjes kunnen eenvoudig bij het afval. Er blijft dus geen bron van ziektekiemen en bacteriën achter.
RoboMop gebruikt weinig stroom en is fluisterstil.

Uitvoering RoboMop RoboMop reiniger
  • Afmetingen: H 8,5 cm
  • Reinigt 60 m2 per uur
  • Eénknops programmeerbare timer voor 90, 60 of 30 minuten reinigen
  • Automatische navigatie
  • Fluisterstil
  • LCD-display

Inhoud:
  • Kunststof frame
  • Robotbal
  • Adapter
  • 20 vliesdoekjes (normaal zitter er 5 bij)

Zie hier de robomop in actie:

vraagprijs: 20 euro inclusief verzenden
  •   zondag 9 augustus 2009 @ 11:29:37 #2
    254851 Susteren
    SPELINGSFREEK
    pi_71726442
    -edit: reageer dan niet als je geen interesse hebt, kan ook per PM

[ Bericht 29% gewijzigd door admiraal_anaal op 09-08-2009 11:35:25 ]
    Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
    Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
    Mijn ode aan Susteren. :')
    pi_71726568
    lijkt wel alsof hij een groot deel van je kamer nooit zal zien met zo'n willekeur... maar eens verder kijken of het me wat lijkt

waarom gaatie weg?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_71726689
    Hier 20 euro incl verzenden geboden.
    Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
    pi_71726826
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 11:35 schreef BaggerUser het volgende:
    lijkt wel alsof hij een groot deel van je kamer nooit zal zien met zo'n willekeur... maar eens verder kijken of het me wat lijkt
    Je kunt hem max. 90 minuten laten 'lopen' dus al gaat ie kris-kras, na 90 minuten heeft hij toch echt wel een groot gedeelte gedaan.
    quote:
    waarom gaatie weg?
    Mijn katten vinden hem nogal eng
    pi_71727086
    en verkocht...
    pi_71727801
    Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
    pi_71728404
    slotje
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')