1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Mr.DD het volgende:
Even een paar vraagjes, eerste x Lowlands duss...![]()
1. Is er iets van elektriciteit verkrijgbaar op de camping? Of een verdwaald stopcontact? Of moet je je cup a soup maar met koud water drinken?
2. Hoeveel ruimte mag een tent innemen? Of weet je dat pas wanneer buren uit protest tegen je tent gaan urineren?
3. Hoeveel kosten muntjes? En hoeveel muntjes kost een gemiddelde snack?
4. Als ik zo gek ben om te douchen, hoe lang zijn de douches dan en zijn er kosten aan verbonden?
Thanks alvast
Douchen 1 muntje? Dus 2,40 per douchebeurt? Wat een afzetters!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef kciR het volgende:
4. douchen kost 1 muntje, als je man bent kun je zo doorlopen, voor vrouwen ongeveer 1u wachttijd om 10-11u 's ochtends.. (wel onbeperkt qua tijd)
Dus gas mag? Ik dacht dat dat juist verboden was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
1. [ afbeelding ]
2. Mja. Als je vroeg komt heb je meer plek. Kom je vrijdag pas kan je in de sloot pitten.
3. Weet ik niet meer.
4. Ik douche niet zo vaak maar volgens mij was het gewoon gratis en onbeperkt. Maar wel kut.
Ja, dat mag gewoon. Met brandende tenten als gevolg, maarja, heb je toch wel lekker een paar dagen noodles kunnen etenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dus gas mag? Ik dacht dat dat juist verboden was?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Mr.DD het volgende:
Danku hierbovenWat een afzetterij zeg, 2,40 per muntje! Maarja. Daarvoor heb je ouders nietwaar
Nou daar zou ik mee uitkijken, als ze je pakken en je na waarschuwing nog een keer je rotzooi in de fik steekt, mag je je volgend jaar tijdens lola op het politiebureau melden, althans dat is wat een vriend van mij vorig jaar te horen kreeg nadat hij onze rotzooi op een half lege camping in de fik stook en er bij bleef kijken toen de security het kwam blussen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Albert86 het volgende:
Ik hoop voor TS (en voor iedereen die voor het eerst gaan) dat het droog is van zondag op maandag. Kun je nog wat mooie brandjes zien
Zo'n 2 meter schat ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Mr.DD het volgende:
4. Als ik zo gek ben om te douchen, hoe lang zijn de douches dan
En als je echt geluk hebt, waait het wat, en verspreidt het vuur zich binnen no time over de halve camping. Misschien liggen er nog wel wat mensen te slapen die dan een extreem toffe permanente 2de huidlaag krijgen van gesmolten polymeren. Echt supergaaf zo'n fikkie steken met je nog half dronken kop. Vooral omdat het kan uitlopen op massamoord. Echt TE tof.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Albert86 het volgende:
Ik hoop voor TS (en voor iedereen die voor het eerst gaan) dat het droog is van zondag op maandag. Kun je nog wat mooie brandjes zien
ze moeten lowlands sowieso afschaffen want misschien heeft er wel iemand mexicaanse griep en loop het uit op een massagrafquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je echt geluk hebt, waait het wat, en verspreidt het vuur zich binnen no time over de halve camping. Misschien liggen er nog wel wat mensen te slapen die dan een extreem toffe permanente 2de huidlaag krijgen van gesmolten polymeren. Echt supergaaf zo'n fikkie steken met je nog half dronken kop. Vooral omdat het kan uitlopen op massamoord. Echt TE tof.
Wanneer gaan mensen nou hun IQ boven de 20 gebruiken....
Dude, neem het dan lekker niet serieus. Het is een keer voorgekomen op een festival, dus het is geen gelul. En de maandagochtend Llowlanders zijn nou niet echt de meest heldere mensen die zoiets direct stoppen zodra het uit de hand loopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ze moeten lowlands sowieso afschaffen want misschien heeft er wel iemand mexicaanse griep en loop het uit op een massagraf
x
Ja of misschien niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ze moeten lowlands sowieso afschaffen want misschien heeft er wel iemand mexicaanse griep en loop het uit op een massagraf
x
Ieder jaar zijn er andere muntjes. Je kunt ze tot maandagochtend van hetzelfde jaar weer inleveren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:03 schreef Mighty_Mike het volgende:
zijn er dit jaar de zelfde muntjes, of doen ze er maar 1 jaar mee?
Overigens kun je op maandagochtend NIET je bekers inleveren kwam ik vorig jaar achter na een heel weekend netjes onze eigen bekers opgezammeld te hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er andere muntjes. Je kunt ze tot maandagochtend van hetzelfde jaar weer inleveren.
Jouw muntjes zijn dit jaar dus 0 euro waard in plaats van 46, sorry.
Jongen, neem al die trol reacties is niet zo serieus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, neem het dan lekker niet serieus. Het is een keer voorgekomen op een festival, dus het is geen gelul. En de maandagochtend Llowlanders zijn nou niet echt de meest heldere mensen die zoiets direct stoppen zodra het uit de hand loopt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er andere muntjes. Je kunt ze tot maandagochtend van hetzelfde jaar weer inleveren.
Jouw muntjes zijn dit jaar dus 0 euro waard in plaats van 46, sorry.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:32 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
Ow crap, naja mischien lijken ze er in het donker op
Ik heb er nog niks over gelezenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand toevallig of er weer een Rock Band stage zal zijn dit jaar?
ja, das de site. Grote jongen.quote:
Volgens mij net iets verder dan de eerste grote parkeerplaatsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:14 schreef frame-saw het volgende:
Waar word je eigenlijk heen geleid met Kiss&Ride? Ik kan me herinneren ook over de dijk, maar ik zie de logica daar niet zo van in.
was vorig jaar iets van 15 euro.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef steeg het volgende:
weet iemand hoeveel een opblaasmatras op lowlands zelf kost bij de hema stand?
Wel over de dijk dus? Dan maar lopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij net iets verder dan de eerste grote parkeerplaats
Voor mij is het ook maar een vage herinnering van lowlands 2004 hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel over de dijk dus? Dan maar lopenAl heb ik nog geen idee hoe we gaan eigenlijk, ik vroeg het me alleen even af.
Edit: volgens mij is het toch wel anders, van wat ik van de informatie op de site kan afleiden.
Oftewel, op donderdag is Kiss And Ride waardeloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:41 schreef icebliss het volgende:
Kiss & Ride is precies dezelfde route als parkeren. Alleen rijd je als je van de dijk af bent niet de parkeerplaats op maar het Kiss & Ride rondje. En dan sta je volgens mij inderdaad tussen de eerste en tweede parkeerplaats.
Uhm, die begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, op donderdag is Kiss And Ride waardeloos.
Wat je wel kunt doen is vrijwel onder de brug op een soort pechplaats stil staan en daar de spullen er uit gooien en dan een stukje terug lopen
Thanks, ik zal het bespreken. Dan is het dus maar een klein stukje lopen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef stbabylon het volgende:
Op de gewone weg, heb je de rotonde bij Walibi, als je vanaf 't Harde komt rijd je die 180 graden. Als je dan vlak bij de tijdelijke loopbrug over die weg bent, kun je naast de weg stil staan. Daar de spullen er uit, auto rijdt verder, met spullen klein stukje terug naar de rotonde en de rij in. Dat is op donderdag het snelste.
Dijk kun je wel een eind aflopen terwijl de rider weer terug kan rijden, maar je kunt er niet af. De manier hierboven zorgt er voor dat je zo vroeg als je wil in de rij staat.
edit: http://maps.google.nl/maps?q=52.43319,5.757603&t=h&sll=52.433144,5.757549&sspn=0.001975,0.002387&ie=UTF8&ll=52.433167,5.757592&spn=0.001975,0.002387&z=18&iwloc=near&iwstate1=actions
Nog geen 3 minuten naar het veld waar later op de dag de rij voor de ingang zich vormt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het bespreken. Dan is het dus maar een klein stukje lopen?
Want dan wordt het wel de taxi denk ik, ik heb echt geen zin om nog eens de hel die pendelbussen heet te doorstaan.
Genoeg overtuiging, bedankt! Al ga ik niet heel vroeg heen dan, uurtje of 1/2 daar zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog geen 3 minuten naar het veld waar later op de dag de rij voor de ingang zich vormt.
Iemand die gaat camperen en zijn tent lager dan de omgeving opzet verdient het om nat te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Mighty_Mike het volgende:
Tip!
als je op je camping komt en hij is bijna vol, en je ziet nog een plaatsje vlak naast de verharde weg in een ondiepe greppel,.....niet doen.
Doe je het wel...... zorg dat je op en luchtbed slaapt en je kleren ook
True,...but stillquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand die gaat camperen en zijn tent lager dan de omgeving opzet verdient het om nat te worden.
JE hebt gelijk. Maar maakt het niet minder leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, neem het dan lekker niet serieus. Het is een keer voorgekomen op een festival, dus het is geen gelul. En de maandagochtend Llowlanders zijn nou niet echt de meest heldere mensen die zoiets direct stoppen zodra het uit de hand loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |