abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71725844
Hallo allemaal, ik heb wat advies nodig. Het volgende: net na jaren mijn zzr verkocht (was sowiezo tijd voor wat anders), maar vooral omdat mijn vriendin niet lekker achterop zat. Na een uur was het auw in de rug. Nu zijn we op zoek naar wat anders. Mijn vriendin vind choppers erg mooi, maar ik heb een paar ritjes op een Intruder 1400 gemaakt en was eigenlijk meteen genezen, dat rijd voor geen meter! Nu zit ik zelf aan een FJR1300 te denken, maar die ziet er niet uit als een chopper (geen chroom en te veel plastic zegt m'n vriendin dan). Wat zou ik nog meer kunnen proberen? De Suzuki marauder 1600 vind ik op zich ook een hele mooie fiets, maar dan wel met moderne technologie. Iemand nog meer suggesties?
Groeten
pi_71726459
Misschien eens een trike proberen?
pi_71726560
Geen enkele motorfiets wat bij meer dan 2 uur achtereen comfo is achterop! Of een goldwing...zit misschien wat in.
Sowieso schrijf je zo.
pi_71728079
Gewoon een Harley Electra Glide nemen. Zit uitstekend zeker als je er een nog betere buddyseat op zet (eigen ervaring als passagier) en ben zo het hele land doorgereden achterop, zijn helaas erg prijzig, ook als tweedehands exemplaar daarom zou bij minder geld wellicht een Honda Goldwing een goede optie zijn alhoewel ik daar persoonlijk geen ervaring mee heb.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71728160
een fjr niet mooi? dat ding is volgens mij DE toerbuffel, anders de honda goldwing/pan european, of de 1400gtr van kawasaki..
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:48:17 #6
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_71728294
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef MrDrako het volgende:
een fjr niet mooi? dat ding is volgens mij DE toerbuffel, anders de honda goldwing/pan european, of de 1400gtr van kawasaki..
Dat, en de Moto Guzzi Norge, BMW K1300GT, dat soort dingen.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_71734331
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:48 schreef oshiro het volgende:

[..]

Dat, en de Moto Guzzi Norge, BMW K1300GT, dat soort dingen.
Inderdaad, de meeste tour BMW's zullen wel aardig zitten.
pi_71734557
Waarom haalt je vriendin niet zelf haar rijbewijs? Hoef je haar ook niet te laten bepalen wat voor motor jij met je eigen centen moeten kopen.
pi_71735075
Honda Shadow
pi_71740286
Wat dacht je van een all/roader... altijd beter dan een chopper.

Iets van een Honda Transalp? Daar zit je ook aardig relaxed achterop. lekker hoog, en rechtop.
Back to the 70's
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:12:03 #12
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71744816
Een BMW R 1100 GS schijnt best goed te zitten voor passagiers, je moet alleen van het uiterlijk houden...

Maar als jij geen zin hebt in een chopper en je vriendin wil absoluut geen compromis sluiten over wat plastic of chroom dan zou ik haar voorstellen om ook mee te betalen, dan mag ze ook mee beslissen.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71751876
quote:
of chroom dan zou ik haar voorstellen om ook mee te betalen, dan mag ze ook mee beslissen.
Ik moet natuurlijk wel nog zelf rijden. Heb nu op zowel een shadow als een intruder gereden, en ik vond het echt rijden. Ik vond het net een opgevoerde brommer! Geef mij maar een viercilinder die strak stuurt en fatsoenlijk op de rem reageert! Ga toch vanavond naar een FJR kijken
pi_71837481
eigenlijk is een motor natuurlijk gewoon altijd bedoelt voor 1 persoon.
Voor nood kan wel's iemand mee.
Waarom haalt ze niet gewoon lekker haar eigen rijbewijs, veel toffer.

Verder, hoe minder sportief hoe comfortabeler voor de bijrijder.
Achterop een supersport is gewoon niet te doen voor een lange rit.

Een "F" versie zal al een stuk moeten schelen.
pi_71840963
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef LangeJan het volgende:
Waarom haalt je vriendin niet zelf haar rijbewijs? Hoef je haar ook niet te laten bepalen wat voor motor jij met je eigen centen moeten kopen.
Plus dat het veel toffer is
censuur :O
pi_71842074
Zijspan.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71860112
Ik wist het wel.......BMW R1200GS, stoere motor, goeie rijeigenschappen (wel te zwaar voor het echte off-roadwerk), extreem fijne zitpositie imho. Maar voor de duo.....geen idee.
Feel the fuzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')