Het is een record bedrag voor iemand die uit de draft komt, maar ik had meer verwacht. Ben wel erg benieuwd of hij zijn faam waar kan maken op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Guard het volgende:
Strasburg heeft net voor het verlopen van de deadline zijn contract (four-year deal that will pay the hard-throwing right-hander slightly more than $15.1 million) met de Nats getekend.
Bedrag valt behoorlijk in het niet als je naar de rookie contracts in de NFL kijkt:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Almighty het volgende:
[..]
Het is een record bedrag voor iemand die uit de draft komt, maar ik had meer verwacht. Ben wel erg benieuwd of hij zijn faam waar kan maken op het hoogste niveau.
Dit argument hoor je wel vaker als verklaring voor hoge salarissen bij sporters, maar het is eerder een rechtvaardiging dan een verklaring. Ik denk dat er weinig mensen zijn die er een miljoentje bij doen omdat die arme sporter maar een korte carričre heeft. Bovendien zijn er genoeg sporten te bedenken waar korte carričres en lage salarissen de norm zijn en vice versa.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Carriere's zijn natuurlijk ook gemiddeld een stuk korter in de NFL dan in de MLB, heeft er ook mee te maken.
Dat lijkt mij eerder de oorzaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast is de NFL volgens mij ook populairder dan de MLB in de VS volgens mij, correct me if I'm wrong. Vraag/aanbod verhaal.
Op nationaal niveau is de NFL zeker populairder. Hier in de Greater Los Angeles area - het grootste stedelijke gebied van de VS zonder NFL team - is MLB baseball zeker het populairst, gevolgd door de NBA.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Carriere's zijn natuurlijk ook gemiddeld een stuk korter in de NFL dan in de MLB, heeft er ook mee te maken.
En daarnaast is de NFL volgens mij ook populairder dan de MLB in de VS volgens mij, correct me if I'm wrong. Vraag/aanbod verhaal.
quote:
Wat een aparte serie, hopen dat het vanavond wat spannender wordt, wat je wel zou denken met zo'n pitching match-upquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Nu moesten de Yankees met de billen bloot 1-14![]()
Vanavond/nacht Sabathia tegen Beckett
Voor een pitching matchup viel het toch een beetje tegen. 8-4 Yankees, dat dan weer welquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een aparte serie, hopen dat het vanavond wat spannender wordt, wat je wel zou denken met zo'n pitching match-up
Het was tegen de Padres in Petco Park.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef Slomy het volgende:
Smoltz was briljant in die 5 innings die die gegooid heeft, met 9 strike-outs.
Tot nu toe dus alweer een geweldige toevoeging aan de Cardinals line-up en een comfortable 8 games lead over de Cubs in de division.
video => http://www.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090823&content_id=6585864&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlbquote:Bruntlett joins rare company
Turns only second game-ending unassisted triple play
NEW YORK -- Eric Bruntlett caught the ball, landed on second base in perfect stride and spun around to tag a bewildered Daniel Murphy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |