quote:BOSTON (AP)—Curt Schilling, the former major league pitcher who won the allegiance of Bostonians by leading the Red Sox to the 2004 World Series, said Wednesday that he has “some interest” in running for the seat held for nearly 50 years by Democratic Sen. Edward M. Kennedy.
Maar liefst 3 runs door walks en een door hit by pitchquote:Op zondag 6 september 2009 21:27 schreef Dos37 het volgende:
wat een dramatische inning voor de Yankees van 4-5 voor naar 11-4 en 2 pitchers verder
Hit by pitch was echt nasty vol op de lippen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar liefst 3 runs door walks en een door hit by pitch
Pirates stellen daarmee trouwens het feit van een 17th consecutive losing season voorlopig even uit.quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Ryan Franklin...wat doe je nou???? Die blown save kan me dus een halve finale plek kosten in de Fok! Fantasy League....
als je elk jaar je allerbeste spelers trade verdien je dat ookquote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Pirates stellen daarmee trouwens het feit van een 17th consecutive losing season voorlopig even uit.
De volgende loss maakt van de Pirates het slechtste Americaans pro-sportsteam ever
Leo Nunez' blown save kost mij 3 categorieën (L, HR & ERA) en een plek in de halve finale, van een 18-6 voorsprong naar als ik goed reken, een 10-11 achterstandquote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Ryan Franklin...wat doe je nou???? Die blown save kan me dus een halve finale plek kosten in de Fok! Fantasy League....
Ik een 14-10 voorsprong op de laatste speeldag kwijt, mede dankzij Franklin. Ik moet hopen/bidden dat Furcal dadelijk een SB registreert anders kan ik een halve finaleplek wel vergeten. En hij heeft er di seizoen "al" 6...quote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Version2 het volgende:
[..]
Leo Nunez' blown save kost mij 3 categorieën (L, HR & ERA) en een plek in de halve finale, van een 18-6 voorsprong naar als ik goed reken, een 10-11 achterstand![]()
Zoals de Rockies de laatste weken staan te spelen maakt het niet uit of een speler van de tegenstander 3 HR's slaat. Die zijn echt weer red hot zeg!quote:Op maandag 7 september 2009 08:49 schreef Guard het volgende:
LOL Young (Diamondbacks) slaat 3 HR's maar de D'backs verliezen ruim van de Rockies.
Heb je zelf een geweldige dag, maar wordt je team echt gehamered...
quote:OAKLAND, Calif. (AP)—Ichiro Suzuki took Gio Gonzalez’s first offering for a ball. He drilled the second pitch down the right field line for a double and his 2,000th career hit.
The Mariners’ outfielder, who accumulated 1,278 hits in Japan, became the second fastest to 2,000 hits, recording it in his 1,402 major-league game. Al Simmons did it in game 1,390.
Suzuki, the 259th player to reach the milestone, needs five hits for 200 on the season, which would break the record he shares with Willie Keeler for consecutive seasons (9) with as many hits.
Beetje kinderachtig dat de Giants dan na afloop klagen over onsportief gedrag. Mag je tegenwoordig dan niet meer eens een beetje emotie laten zien na een overwinning?quote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef popolon het volgende:
Mooi moment, Fielder's walk off homer:
http://mlb.mlb.com/media/video.jsp?content_id=6511913
quote:NEW YORK (AP)—Detroit Tigers pitcher Fernando Rodney has been suspended for three games and fined for throwing a ball toward the stands following a game last week.
During a postgame celebration on the field after Detroit beat Tampa Bay 4-3 on Friday night, Rodney threw the game ball toward the seats and it ended up in the press box. No one was hit by the ball, which Rodney said he was throwing to the fans.
Rodney said at the time he was “feeling the moment.”
The penalty was announced Tuesday by baseball vice president for discipline Bob Watson. If the players’ association appeals, the suspension would be delayed.
Albert is erg dicht bij een triple-crown. Says enough, Pujols MVP idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Slomy het volgende:
Wainwright is weer solide bezig en op weg naar zijn 18de win.
Pujols met weer een homer (2-run)
Cardinals cruisen richting postseason
Edit: Nog een homer voor Albert (numero 2 van de avond en in total nummer 47 alweer!)
De vraag werd zostraks ook tijdens de uitzending gesteld: Kan er eigenlijk nog wel iemand anders dan Pujols tot MVP verkozen worden dit jaar?
Heldquote:Op donderdag 10 september 2009 08:31 schreef zjroentje het volgende:
Jeter 3 for 4 en nu gelijk met Gehrig qua hits als een Yankee.
Absoluut. En ook een mooie reactie na afloopquote:
quote:"I really didn't know what to do because we were losing at the time and I didn't want to disrespect Tampa," Jeter said. "I never dreamt about all of this."
AL is stuk spannender ja. Gaat daar denk ik vooral tussen Mauer, Teixeira en Jeter.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Albert is erg dicht bij een triple-crown. Says enough, Pujols MVP idd.
Ligt er helemaal aan hoe er naar gestemd. Kijk je naar iemands prestaties in cijfers? Dan is Mauer voor mij de beste speler. Maar is hij ook de meest waardevolle? Sport draait om winnen en de Yankees zijn in het reguliere seizoen met afstand de beste ploeg in de AL. Dus als je meest waardevol ziet als onderdeel van zorgen dat je wedstrijden wint, dan ga je voor een van de spelers van New York. En Jeter (ook verdedigend dit jaar) en Teixeira zijn dan de twee spelers die er het meest bovenuit steken.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef LenmB het volgende:
In hoeverre mag je de homeruns geslagen in Yankee Stadium voor 100% nemen?
Ik zou ook nog Jason Bay en Carlos Pena aan dat rijtje toevoegen:
Pena: .227 AVG, .357 OBP, 100 RBI, 39 HR, 3 SB
Bay: .263 AVG, .385 OBP, 100 RBI, 31 HR, 12 SB
Teixeira: .280 AVG, .377 OBP, 106 RBI, 35 HR, 2 SB
Jeter: .330 AVG, .397 OBP, 62 RBI, 17 HR, 25 SB
Mauer: .367 AVG, .433 OBP, 82 RBI, 26 HR, 4 SB
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef Guard het volgende:
Pena heeft echt een te laag average om voor MVP in aanmerking te komen, bovendien is hij klaar (2 gebroken vingers) dus zal hij nog ingehaald kunnen worden door anderen in de div categorieen.
De MVP hoeft echt niet bij de beste ploeg te spelen.
Mauer heeft aan het begin van het seizoen niet gespeeld. Ik weet niet hoe de Twins het doen sinds hij weer speelt en of dat significant beter is dan zonder hem. Zo ja dan is hij zeker MVP waardig (en in mijn ogen is hij ook de MVP, gevolgd door Jeter).
Teixeira doet het leuk in NY maar begon pas goed te spelen toen Rodriguez terugkwam, dus niet de MVP in mijn ogen.
Tigers zitten natuurlijk wel in de zwakste divisie van de hele ML. Is de enige divisie met maar een team met een record van +.500. In een van de andere divisies zouden ze de play-offs nooit gaan halen. Tuurlijk doen ze het verrassend goed, maar dat komt natuurlijk ook voor een gedeelte door de tegenstand in de Central Divisie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:47 schreef The_Playmaker het volgende:
Wel opvallend dat iemand als Miguel Cabrera nauwelijks genoemd word als men het over MVP heeft. Hij is samen met Verlander de belangrijkste reden dat de Tigers wellicht de playoffs gaan halen en dat hadden een hoop mensen toch niet voorspeld.
Zijn natuurlijk niet veel grote spelers die hun hele carriere bij de Yankees hebben gespeeld. Kan me voorstellen dat er wel spelers zijn met 3000 hits die een gedeelte bij de Yankees hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:08 schreef The_Playmaker het volgende:
En Jeter is nu de all-time hits leader voor de Yanks:
[ afbeelding ]
Wel opvallend dat een team als de Yanks niet één enkele speler heeft met 3000 hits. En dat terwijl er zoveel grote spelers gespeeld hebben.
Yogi Berra, Joe DiMaggio, Lou Gehrig en Mickey Mantle hebben toch allemaal hun hele leven bij de Yanks gespeeld. Babe Ruth speelde dik 14 jaar in NY. Toch niet de minste spelers maar geen enkele heeft 3000 hits gehaald. Toch vrij opmerkelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk niet veel grote spelers die hun hele carriere bij de Yankees hebben gespeeld. Kan me voorstellen dat er wel spelers zijn met 3000 hits die een gedeelte bij de Yankees hebben gespeeld.
Verder Boston eerste duel gewonnen en Yankees staan voor tegen Baltimore. Sabathia na 6 innings nog geen K gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |