HOAX! Jij hebt echt geen woordenboekquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:43 schreef E-Penis het volgende:
Dus ik wil zoeen half uurtje geleden naar mijn bedje gaan. Hoer ik ineens wat gezoem
Ik zo wtf coño. Ik hoopte dat ik mij vergiste, maar niks was minder waar.
't Is een vieze gore vuile kanker mug![]()
![]()
dooood moeten ze. Electrische vliegenmepper en Frans/Nederlands woordenboek al in de aantocht om hem dood te maken.
Echter heb ik hem na een half uur zoeken nog steeds niet gezienWel bijna, maar toen verdween hij snel.
Mijn kamer is veel donker, en grootDus ik vind hem nooit hier
'DEET mogelijk schadelijk voor zenuwstelsel'quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
Ik zit ingesmeerd met muggenmiddel met DEET dus buiten eventueel irritant gezoem heb ik nergens last van morgenvroeg. Eén nadeel....ik heb het idee nu in een citrusboomgaard te zitten.
"Maar inmiddels is duidelijk dat muggen verlamd kunnen raken en zelfs kunnen sterven als ze bloot worden gesteld aan hoge concentraties DEET."quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
'DEET mogelijk schadelijk voor zenuwstelsel'
Zolang er nog staat "mogelijk"blijf ik het die paar dagen in het jaar dat het echt stikt van de muggen lekker gebruiken. Muggenbulten hebben namelijk een aangetoond zeer schadelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Lok hem door je arm aan te biedenquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:09 schreef E-Penis het volgende:
Ja, 't probleem is dus dat ik hem niet kan vinden
Jij hebt 4 voeten? Mutant.quote:Op zondag 9 augustus 2009 05:04 schreef OreO het volgende:
ik heb per voet ongeveer 5 muggebulteniets van 20 in totaal denk
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |