quote:Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
Door jou lapo had ik weer gefaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
En ik open expres geen derde topic met mijn lapo
www.4chan.orgquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar dan nog de vraag: Wat is een 4chan?
Zij vragen er gewoon om, kom op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:48 schreef Verlicht het volgende:
Het valt echt mee. Lamon & Ritmo zijn eigenlijk de enige users die continu last hebben van vervelende users. Op zich begrijpelijk. Ik voel meer sympathie voor de relschoppers in dit geval.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Klopt. Ik vind het ook werkelijk 'quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij vragen er gewoon om, kom op.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef NoFidea het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom negers altijd zo schreeuwen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Negers produceren zich snel, waardoor ze dus over het algemeen in grote gezinnen zijn opgevoed.
En daardoor leren ze als snel dat ze hard moeten praten (lees: schreeuwen) als ze een beetje aandacht willen, want de ouders zullen 1tje minder echt niet merken.
Wat wil hij bewijzen danquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook werkelijk '' dat Lamon iets wil bewijzen tegenover de Tweede Opperhoofd van FOK!.
Toch nog informatief deze topics.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef NoFidea het volgende:
Wat hebben we nog meer geleerd in de voorgaande topics?
[..]
[..]
Maar je kunt helemaal geen "4chan zijn"quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
www.4chan.org
Maar het gaat hier waarschijnlijk uitsluitend om het subforum van 4chan genaamd "Random".
Tis trouwens NSFW.
Dat het niet meer mogelijk is om op FOK! normaal te discussieren vanwege KLB-relusers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat wil hij bewijzen dan? Ik maak alleen maar mee dat hij denkt dat heel klaagbaak op msn plannen maakt om 'm samen af te kraken op Fok! etc.
Nee je bent ook geen newfag of een oldfagquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Maar je kunt helemaal geen "4chan zijn"
Je bent of een newfag of een oldfag oid, je kunt geen 4chan zijn dat is alleen het board
![]()
Dat zou zoiets zijn als mensen die denken dat ze FOK! zijn.
Wat je al niet kan leren van Fok!, ongelofelijk zegquote:
Wie is jouw schatje danquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Verlicht het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste reden om op FOK! te komen is natuurlijk vanwege....Mijn Schatje.
Ja, in Real Life komen veel users niet zulke spannende wezens tegen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |