Ts wat een onzinnige reactie weer ook zeg!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef solyaris het volgende:
Jij veroorzaakt ook kanker.
Vreemd is wel, dat bier waar in feite weinig alcohol in zit, dus kankerverwekkend zou zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat niks drinken gezonder is wist ik al, en dat je er kanker van zou kunnen krijgen had ik wel kunnen vermoeden.
Gewoon, omdat de kans op kanker bij bijna alles wordt vergroot..
Maar ik zou zeggen, doe gewoon je ding
ja sorry ik wil je plezier niet vergallen hoor, maar in hoeverre is dat bericht geloofwaardig zeg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:35 schreef Gotrick het volgende:
Godkanker ik zit nu lekker aan het bier
Ja groentes enzo, bespoten en wel idem.quote:
Kortom: waar maak je je druk over?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja groentes enzo, bespoten en wel idem.
Wat niet eigenlijk, zelfs vitamine preparaten schijnen..nou ja...
Gelukkig eindelijk een nuchter man! Daar houden wij wel van!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kortom: waar maak je je druk over?
Ja dat gevoel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
Droevig bericht zo met 12 bier in mn mik.
Leven kan kanker verwekken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, gaan ze nu net als bij sigaretten op bier ook etiketjes doen met "Bier drinken schaadt uw gezondheid" "Bier drinken kan kanker verwekken" "Bier drinken kan bij mannen schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid"
'Bier drinken: alleen voor de eckte eckte' lijkt me een betere slogan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, gaan ze nu net als bij sigaretten op bier ook etiketjes doen met "Bier drinken schaadt uw gezondheid" "Bier drinken kan kanker verwekken" "Bier drinken kan bij mannen schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid"
Uhu, en het is kankerverwekkend, dus niet dat je er ook echt kanker van gaat krijgen. Even een lijstje van wat allemaal kankerverwekkend is:quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vreemd is wel, dat bier waar in feite weinig alcohol in zit, dus kankerverwekkend zou zijn.
Hoeveel zou men moeten drinken voordat het kanker verwekkend zou zijn?
Maar dat staat er weer niet bij natuurlijk.
is het niet zo dat deze dingen meer een soort van impuls zijn voor kankercellen om te gaan groeien? immers, iedereen heeft in een bepaalde mate aanleg voor kanker, de een meer als de ander, en zijn veel roken/etc juist een stimulans.quote:
Ach nein, het is patat!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, en het is kankerverwekkend, dus niet dat je er ook echt kanker van gaat krijgen. Even een lijstje van wat allemaal kankerverwekkend is:
- Chips
- friet Patat
- pepernoten
- beetje aangebrand vlees
- zoetstof
- roken (en meeroken)
- de zon
- lucht verfrissers
- aardappelen
- wortelen
- van die light dingen, zoals light kaas enzo
en gaaa zo maar door..
En dit allemaal is kanker verwekkend, dat zou dus moeten betekenen dat vrijwel iedereen kanker moet gaan krijgen, omdat het in zoveeel dingen zit..
En dat is nou ook weer niet zo
Dat heet dus gewoon kankerverwekkend ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
is het niet zo dat deze dingen meer een soort van impuls zijn voor kankercellen om te gaan groeien? immers, iedereen heeft in een bepaalde mate aanleg voor kanker, de een meer als de ander, en zijn veel roken/etc juist een stimulans.
Ja, sorry!, dat bedoel ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heet dus gewoon kankerverwekkend ?
Dan verwek je iets wat al in je zit ;p
scheelt dat ik wel aardig ben!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik vind het gewoonweg niet aardig van die onderzoekers dus
Mij te jong hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
scheelt dat ik wel aardig ben!
te jong? denk je nou dat ik direct op jacht ben ofzo haha!, ik ben gewoon aardig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mij te jong hoor!
Maar ga gerust door met aardig zijn hoor!
Wow dat komt nog zelden voor anno 2009!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
te jong? denk je nou dat ik direct op jacht ben ofzo haha!, ik ben gewoon aardig.
Ja ik weet het!, hebben we kennelijk iets gemeenquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wow dat komt nog zelden voor anno 2009!
...jeppquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja ik weet het!, hebben we kennelijk iets gemeen
mijn nieuwe maatjequote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef R.Daneel het volgende:
Bier,
wijn,
jenever,
whiskey,
cognac,
whatever,
Mijn wijf kankert toch wel als ik te veel op heb.
Neem een nieuwe vrouw!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef R.Daneel het volgende:
Bier,
wijn,
jenever,
whiskey,
cognac,
whatever,
Mijn wijf kankert toch wel als ik te veel op heb.
Oftwel aan de ene kant zou het de kans op hart- en vaatziektes verminderen maar volgens andere onderzoeken de kans op kanker vergroten......je kunt dus kiezen waaraan je wilt doodgaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach en dan is er altijd nog google!
Bier is gezond!
Bier is gezond! Hier volgen maar liefst twintig redenen om een biertje te drinken. Proost!
1. Bier is goed tegen hartinfarcten
Een bierdrinker loopt 40 tot 60 procent minder risico op een hartinfarct dan geheelonthouders. Een halve liter bier per dag geldt als maatstaf.
2. Bier beschermt je tegen een beroerte
De bestanddelen van bier voorkomen dat je bloed gaat klonteren.
3. Bier is goed voor je bloeddruk
Artsen uit Nederland en van de universiteit van Harvard hebben aangetoond dat een gematigd bierverbruik je bloeddruk onder controle houdt, aldus het Laatste Nieuws.
4. Bier kan diabetes verhinderen.
Bierdrinkers hebben zelden te kampen met suikerziekte (diabetes mellitus).
5. Bier verbetert je geheugen
Bierdrinkers maken minder kans op Alzheimer en dementie.
6. Bier bezorgt je stevige botten
Bier heeft een positieve invloed op je beendergestel en beschermt tegen osteoporose.
7. Bier laat je langer leven
Wie een of twee glazen bier per dag drinkt, leeft langer.
8. Bier is goed tegen diarree
De microculturen in bier bestaan uit azijn- en melkzuren. Deze stoffen beperken de cultuur van darmkiemen die diarree veroorzaken.
9. Bier helpt tegen stressOnderzoekers van de universiteit van Montreal hebben vastgesteld dat een paar glazen bier per dag de druk op het werk doen afnamen. Niet-drinkers zouden met meer stress te kampen hebben.
10. Bier voorkomt nier- en galstenen
Finse onderzoekers beweren dat het magnesiumgehalte in een halve liter bier het risico op nierstenen met 40 procent doet afnemen.
11. Bier helpt tegen slaapstoornissen.
Hop is een natuurlijk kalmeringsmiddel. ’s Avonds een glas bier drinken blijkt een afdoend slaapmiddel te zijn.
12. Bier kan je beschermen tegen kanker
Bier bevat polyfenolen die de groei van tumoren in toom houden.
13. Bier zorgt voor een schone huid
Bepaalde vitaminen in bier regeneren de huid en zijn goed voor de opbouw van pigment. Je huid wordt gladder en meer flexibel.
14. Bier is goed tegen verkoudheden
Wie warmt bier drinkt, is minder snel verkouden. Warm gerstenat bevordert de bloedsomloop en de ademhaling, helpt tegen gewrichtspijn en versterkt je immuunsysteem. Tip: verwarm een flesje bier au bain- marie en leng aan met vier lepels honing.
15. Bier beschermt zwangere vrouwen
Een gebrek aan foliumzuur kan een oorzaak zijn van vroeggeboorte en misvormingen van de foetus. Een liter bier bevat meer dan onze dagelijkse behoefte. Alcoholvrij bier is bijgevolg een aanrader voor zwangere vrouwen.
16. Bier scherpt de eetlust aan
De bestanddelen van hop, het koolzuur en de alcohol in bier stimuleren de spijsverteringssappen en stimuleren de eetlust.
17. Bier voorkomt maagzweren
Anderhalve liter bier per week remt de aangroei van bacteriën (helicobacter pylori) die een ontsteking van de maagwand kunnen veroorzaken waardoor het risico op maagzweren afneemt.
18. Bier is een snelle dorstlesser
De bestanddelen van bier zorgen er voor dat je dorst sneller gelest wordt dan wanneer je een glas helder, fris water drinkt.
19. Bier helpt je afvallen
Studies tonen aan dat mensen die - weliswaar met mate - bier drinken, minder overgewicht vertonen dan niet-drinkers. Bier bevordert immers de stofwisseling. Een glas bier bevat bovendien minder calorieën dan bijvoorbeeld dezelfde hoeveelheid appelsap.
20. Bier zorgt voor mooier haar
Bier bevat mineralen en vitaminen die je haar verzorgen. Een ’bierspoeling’ geeft je haar meer kracht en volume. En geen paniek: de biergeur is na enkele minuten vervlogen.
Doe mij de kanker maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Oftwel aan de ene kant zou het de kans op hart- en vaatziektes verminderen maar volgens andere onderzoeken de kans op kanker vergroten......je kunt dus kiezen waaraan je wilt doodgaan. Ik lust geen bier dus dan zal het bij mij wel hart- en vaatziektes worden?
Das kut. *slok bier neemt*quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Bier veroorzaakt kankerBierdrinkers hebben dubbel zoveel kans om bepaalde kankersoorten te krijgen. Bij veel gebruik van bier of andere sterke drank is met name de kans op lever- en slokdarmkanker veel groter. Wijndrinkers ontsnappen aan deze theorie.
Ook long-, darm-, maag-, alvleesklier- en prostaatkanker komen vaker voor bij overmatig alcoholisch gebruik.
De studie werd uitgevoerd door Andre Benetti, professor aan de universiteit van Montréal. "Dit is nog maar eens het bewijs dat zwaar drinken slecht is voor de gezondheid", aldus de zeer deskundige Benetti.
Dan denk je ok, ik ga maar over op bier lees je dat weer...en nu?
Niks meer drinken is gezonder dan?
Ach in onze familie is hart- en vaatziektes de trend dus ik ga dan de goede kant op als ik geen bier blijf drinkenquote:
Mijn tante met kanker heeft nooit gedronken of gerookt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik sprak iemand hierover die zei iets verstandigs...nml
Als iedereen bier drinkt...krijgt meer dan de helft kanker...dus?
Ok nadenkertje
Dat zegt ook niets...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn tante met kanker heeft nooit gedronken of gerookt.
Zegt hetzelfde als dat geblaat wat jij uitkraamt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat zegt ook niets...
maar als veel mensen bier drinken, is het ook logisch dat velen kanker krijgen toch?
Omdat zowiezo best veel mensen kanker krijgen
Dat dus. Kan het niet gewoon toeval zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat zegt ook niets...
maar als veel mensen bier drinken, is het ook logisch dat velen kanker krijgen toch?
Omdat zowiezo best veel mensen kanker krijgen
Trollen en mekkeren is ook kankerverwekkend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Bier veroorzaakt kankerBierdrinkers hebben dubbel zoveel kans om bepaalde kankersoorten te krijgen. Bij veel gebruik van bier of andere sterke drank is met name de kans op lever- en slokdarmkanker veel groter. Wijndrinkers ontsnappen aan deze theorie.
Ook long-, darm-, maag-, alvleesklier- en prostaatkanker komen vaker voor bij overmatig alcoholisch gebruik.
De studie werd uitgevoerd door Andre Benetti, professor aan de universiteit van Montréal. "Dit is nog maar eens het bewijs dat zwaar drinken slecht is voor de gezondheid", aldus de zeer deskundige Benetti.
Dan denk je ok, ik ga maar over op bier lees je dat weer...en nu?
Niks meer drinken is gezonder dan?
Moet je nu altijd negatief overkomen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zegt hetzelfde als dat geblaat wat jij uitkraamt.
Ja het is gewoon een fout onderzoek wederom!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat dus. Kan het niet gewoon toeval zijn?
Juist niet! Dat is ontspanning! Dat is gezondquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Trollen en mekkeren is ook kankerverwekkend.
Lijkt mij zo'n 'we nemen 3000 mensen en kijken na 5 jaar wat er gebeurt' onderzoek waar altijd een conclusie aan wordt verbonden die nergens over gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een fout onderzoek wederom!
Ik ben nu eenmaal geen vriendelijk en prettig persoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Moet je nu altijd negatief overkomen?
Zit het in je familie oid? Doe eens niet zo onaardig gewoon...joh!
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal geen vriendelijk en prettig persoon.
Precies!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Lijkt mij zo'n 'we nemen 3000 mensen en kijken na 5 jaar wat er gebeurt' onderzoek waar altijd een conclusie aan wordt verbonden die nergens over gaat
Ach zout op, Zhe is er één uit duizendenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal geen vriendelijk en prettig persoon.
Vroeger ben ik gepest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gooi het in de fokgroep! Vertel...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ach zout op, Zhe is er één uit duizenden
Heb jij er eentje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
Volgens mij zou je eerder klaar zijn als je een lijstje maakte met dingen die GEEN kanker veroorzaken
Spinazie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb jij er eentje?
begint met euh...
EUH???????
er is er geen?
Ik ben werkelijk geroerd tot tranen! Dank u....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ach zout op, Zhe is er één uit duizenden
nie triequote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Spinazie!
Want daar zit ijzer in en word je sterk van
Jemig...dat jij dat zegtquote:
voel nu hetzelfde als toen ooit een jochie van 3 plots tegen me zei:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En vreselijk vaag maar op een coole manier
Dat zei mijn mama altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nie trie
nie tiete nie?
zit wat in ..nitraat?
Alweer?quote:
Hee zhe kom je ook op die vage 10 jaar meeting op een camping met tentjes enzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig...dat jij dat zegt
ademloos is nu
Zelfs als iemand prettig gestoord is kan hij sommige dingen die jij nu post niet bedenkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alweer?
Is prettig gestoord hetzelfde dan?
Eng tentjes en camping doet me denken aan Adjes!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee zhe kom je ook op die vage 10 jaar meeting op een camping met tentjes enzo?
Jawel hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zelfs als iemand prettig gestoord is kan hij sommige dingen die jij nu post niet bedenken![]()
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Ikke wel dussssssssss
..ben gewoon mezelf, meer niet! Ik doe geen moeite, mij beter of anders voor te doen dan ik ben, verzin alles gewoon spontaan vanzelf..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze weet wel steeds alle aandacht te trekken.
Zhe heeft gewoon een heel speciaal soort nachtbagger topics die op de een of andere manier altijd onderhoudend zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze weet wel steeds alle aandacht te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |